مدیرروستا: از طرف پاس از سرهنگ محمدی عذرخواهی می کنم

اتفاقات دقایق پایانی دیدار تیم های فوتبال پاس همدان و مقاومت سپاسی شیراز که در نهایت به اخراج سوشا مکانی سنگربان ملی پوش تیم پاس منجر گشت، با واکنش اصغر مدیر روستا سرمربی سبزپوشان همدانی همراه شد تا مدیر روستا رسما از سوی خودش و باشگاه پاس از فرماندهی یگان ویژه استان همدان عذرخواهی کند.

اصغر مدیر روستا که در جمع خبرنگاران صحبت می کرد در پاسخ به سئوال طرح شده در این خصوص گفت: من به هیچ وجه حرکت سوشا مکانی را تائید نمی کنم و یا در صدد توجیح حرکت وی نیستم و از بازیکنی که ملی پوش است و در یک پست حساس هم بازی می کند، اصلا انتظار چنین عملی نمی رود.  

وی ادامه داد: چه بسا این حرکت سوشا می توانست منجر به این شود که ما پیروزی را با تساوی و یا حتی شکست هم تعویض کنیم. ضمن اینکه برخورد وی نه با بازیکن حریف و نه با مامورین حفظ امنیت ورزشگاه به هیچ وجه درست نبود. مدیر روستا ابراز داشت: من از طرف خودم و باشگاه پاس رسما از مقامات مربوطه در یگان ویژه استان همدان و هواداران تیم پاس عذر خواهی می کنم و یقین بدانید که باشگاه پاس هم حتما در صدد دلجوئی و عذرخواهی رسمی از مقامات مربوطه بر خواهد آمد.  

مدیر روستا همچنین در پاسخ به این سئوال یکی از خبرنگاران که از وی سئوال کرد به نظر شما دلیل این عمل سوشا مکانی چه بود، گفت: همانطور که گفتم اصلا قصد توجیح کار سوشا را ندارم. اما به نظر می رسید که سوشا به خاطر اهانتی که از سوی بازیکن مقاومت به خانواده اش شد اینچنین از کوره در رفت. وی در پایان گفت:‌ بازیکنان ایرانی به دلیل تعصبات بالای خانوادگی بعضا چنین واکنش هائی را نشان می دهند اما بازیکنان بزرگ و با تجربه و مدعی ملی باید این را هم بدانند که بالاخره در فوتبال بروز این اتفاقات ممکن است و بازیکنان بزرگ باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد