احمدزاده: با برترى مقابل پاس ، لیگ برترى مى مانیم

محمد احمدزاده سرمربى تیم فوتبال مقاومت شیراز گفت: شکست پاس در زمین خودش دور از دسترس نیست و مى خواهیم با برترى در این بازى خارج از خانه، حضورمان در لیگ برتر را قطعى کنیم.  

وى اظهار داشت: این دیدار با توجه به حساسیتى که دارد از اهمیت بالایى براى هر ۲ تیم برخوردار است. خوشبختانه طى روزهاى گذشته تمرینات بسیار خوبى را پشت سر گذاشته ایم و با توجه به آمادگى بازیکنانم احساس مى کنم که شکست پاس دور از دسترس نباشد.  

او افزود: تیم پاس با على اصغر مدیرروستا نتایج ایده آلى کسب کرده و بدون شک دیدار سختى را پیش رو داریم، البته چند دیدار اخیر این تیم را آنالیز کرده ایم و با شناخت کاملى از جو استادیوم قدس و تیم پاس به مصاف این تیم خواهیم رفت.  

وى با اشاره به نتایج هفته هاى پایانى تیم فوتبال مقاومت در لیگ برتر خاطر نشان کرد: از نظر نتیجه گیرى فکر مى کنم عملکرد قابل قبولى داشته ایم اما اعتقاد دارم که بازیکنان مقاومت پتانسیل بسیار بیشترى دارند و با همت بیشتردر هفته هاى آینده مى توانیم به رده هاى بالاتر جدول رده بندى صعود کنیم.  

سرمربى تیم فوتبال مقاومت شیراز در ادامه با تاکید براین که تکلیف تیم هاى سقوط کننده به لیگ دسته اول تا روزهاى پایانى مشخص نخواهد شد، افزود: فشردگى امتیازات در قعر جدول هیچ گونه حاشیه امنى را براى بقاى تیم ها در لیگ برتر نگذاشته است. با نگاهى کلى به جدول رده بندى به راحتى قابل درک است که اختلاف امتیازات تیم هاى هفدهم تا دهم تنها هفت امتیاز است، پس حدود نیمى از تیم هاى لیگ، خطر سقوط را احساس مى کنند و نمى توان تیم هاى سقوط کننده را از هم اکنون تشخیص داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد