مکانی : مقابل مقاومت با یک تیر دو نشان می زنم

سنگر بان ملی پوش پاس گفت : در دیدار مقابل تیم سابقم با بازی خوبی که به نمایش می گذارم به اعتماد مربیان تیم خودم پاسخ مثبت می دهم و با همین کار به مربیان تیم سابقم نشان می دهم که زحماتی که برایم کشیده اند مثمر ثمر بوده است.

سوشا مکانی پیش از دیدار تیمش مقابل مقاومت شهید سپاسی، گفت : بازی مقابل مقاومت اهمیت زیادی برای تیم ما دارد که بتوانیم با کسب امتیاز از این دیدار خطر سقوط را در کم ترین حد احساس کنیم.
وی در خصوص نتیجه بازی عنوان کرد : قطعاً با تلاش و همتی که داریم می توانیم به تنها هدفمان که کسب پیروزی است دست پیدا کنیم
دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پاس که 4 سال سابقه حضور در تیم مقاومت شهید سپاسی را دارد یاد آور شد : گرچه من از تیم سابقم شناخت خوبی دارم اما در تیم فعلی ام این مسئله را کاملاً درک کرده ام که نام حریف کم ترین اهمیت را برای ما دارد و اعضای کادر فنی و بازیکنان خواهان بازی زیبا و کسب امتیاز هستند بنابراین شناخت من از مقاومت کم ترین اهمیت را دارد.
ارائه یک بازی خوب و جاندار مقابل حریف مهم ترین هدف ما است . ضمن اینکه میزبانیم و باید نهایت استفاده را از این امتیاز ببریم.
مکانی در پایان خاطر نشان کرد : مقابل مقاومت فقط خواهان سه امتیاز هستیم و با شناختی که از شعور فوتبالی بالای هم تیمی هایم دارم ، شک ندارم که با تلاش مضاعف می توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد