تشکر باشگاه پاس از رسانه های همدان

سایت باشگاه پاس همدان با انتشار اطلاعیه ای از زحمات و خدمات کلیه رسانه های استانی در سال 88 تقدیر کرد. 

در متن این اطلاعیه آمده است: "سال 1388 نیز آخرین روزها و ساعات خود را سپری کرده و رفته رفته صدای پای نوروز 1389 به گوش می رسد.

باشگاه پاس همدان نیز سال 1388 را با همه فراز و نشیب هایش سپری کرد و در این سال بودند دوستان زیادی در سطح استان همدان که در کنار پاس یک سال پر کار ورزشی را تجربه کردند. حالا که عملا به آخرین روز کاری سال 1388 می رسیم، جا دارد که از کلیه دوستان رسانه ای که در بخش های مختلف در سال 88 تیم پاس را یاری دادند تشکر ویژه به عمل آید.

باشگاه پاس همدان بدینوسیله از کلیه روزنامه ها و هفته نامه های استانی و صدا و سیمای همدان کمال تشکر خود را اعلام می دارد.  

جا دارد به روزنامه هایی نظیر همدان پیام، هگمتانه،نشر اندیشه ،رسانه پارسی، آینده، سپهر غرب، راهنگ، همدان 1400 و.... و همچنین برنامه های تلویزیونی روی خط ورزش و رادیوئی مجله ورزشی و دوستانی که از طریق واحد مرکزی خبر، باشگاه خبرنگاران جوان و نمایندگان برنامه های شبکه های سراسری در همدان از جمله ورزش از نگاه دو و نود که یکسال مردانه در کنار تیم پاس بودند و از این تیم حمایت کردند تشکر کرده و در این روز پایانی سال یک خسته نباشید جانانه خدمت این دوستان ابراز می دارد.  

باشد که همه دوستان و همکاران و هم استانی ها و به ویژه اصحاب رسانه سالی خوب و توام با پیروزی را پیش رو داشته باشند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد