مدیرروستا: درهیچ دیداری به حداقل ها فکر نمی کنیم، حتی استقلال

اصغر مدیرروستا مربی جوانیست که شاید یکی از بزرگ ترین ویژگی های وی، شجاعت و جسارت ذاتی اش در امر مربیگری می باشد.  

نتایجی که تیم پاس با اصغر مدیر روستا در لیگ نهم گرفته به خوبی حاوی این نکته است که مدیر روستا بدون ترس از نام حریف و بدون استرس بابت داشته های تیمی اش، همواره با اتکا به داشته هایش تیمی شجاع و با انگیزه را راهی میدان می نماید؛ تیمی که با تمام وجودش تا ثانیه های پایانی هم تلاش می کند.

شاگردان مدیرروستا آخرین بازی سال خود را در ورزشگاه آزادی با استقلالی انجام خواهند داد که یکی از شناسه های فوتبال ایران است و همواره بازی با این تیم می تواند جذاب باشد.  
شاید استقلال و تیم هائی نظیر آن به خودی خود برای تیم حریف رعب انگیز باشند و چه بسا باشند تیم هائی که در چنین بازی هائی خود را از پیش باخته می دانند و شاید تنها هدفشان در این بازی ها زیاد گل نخوردن باشد.  
اما از مشخصه هائی که از پاس مدیر روستا داریم با جرات می توانیم بگوئیم که این تیم حتی در بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی هم برای بردن به میدان می رود و به همین دلیل است که ادعای سرمربی جوان تیم پاس در این خصوص را نه تنها رد نمی کنیم، بلکه با تمام وجود می پذیریم.
مدیرروستا خود نیز با اعتقاد به توانائی شاگردانش می گوید: فقط تیم هائی می توانند از پاس امتیاز بگیرند که در بازی را ببندند و با تعداد نفراتی زیاد به دفاع و بازی بسته (بخوانید ضد فوتبال) روی می آورند، وگرنه هر تیمی که برابر ما فوتبال بازی کند ما قادر به نتیجه گیری خوب مقابل آن ها هستیم.  
وی تاکید کرد: اگر بازی های پاس را مرور کرده باشید بازی ما همیشه مقابل تیم های بزرگ و خوبی که فوتبال بازی کرده اند نه ضد فوتبال بازی های تماشاگر پسندی بوده که منجر به کسب نتایج خوب برای ما هم شده. مثل بازی با ذوب آهن و سپاهان و یکی دو تیم دیگر. اما خب چه کنیم که یکسری تیم ها می آیند جلوی ما در بازی را می بندند و به یکسری شیوه های منسوخ شده در فوتبال متوسل می شوند.
مدیرروستا به بازی تیمش مقابل شاهین بوشهر اشاره کرد و گفت: ما در آن بازی اصلا شایسته شکست نبودیم. اما من بعد از بازی به دلیل یکسری مسائل اعتقادی پیش خودم گفتم حتما در این شکست حکمتی بوده. حداقل اینکه شاید برای محمود خان یاوری خیریتی بوده که ما از آن بی اطلاعیم و این شکست را گذاشتیم سر مسائل اعتقادی مان. اما بازی راه آهن در تهران برای ما بازی عجیبی بود. واقعا خود من هم ماندم که این همه موقعیتی که تبدیل به گل نشد چه دلیلی داشت و هنوز دنبال دلیل آن می گردم. هرچند باز هم این موضوع بر می گردد به حکمت خدا و قسمت.
وی یادآور شد: بازی با پیکان را هم که همه دیدند تیم پیکان به دنبال یک امتیاز بود که با یک بازی کاملا دفاعی و بسته سرانجام نیز به خواسته خود رسید. اما برای من واضح است که بازی پاس و استقلال حکایت دیگری دارد و حتما این بازی می تواند بهترین بازی هفته هم باشد.
سرمربی پاس افزود: خوشحالم. خوشحال از اینکه تیمی در اختیار دارم که می توانم آن ها را حتی برای بازی بزرگ مقابل استقلال برای پیروزی به میدان بفرستم. ما تیمی نیستیم که در خارج از خانه دنبال کسب حداقل ها باشیم و برای هربازی اعم از کوچک و بزرگ برای پیروزی به میدان می رویم و از تمام انرژی خود نیز برای رسیدن به این مقصود استفاده می کنیم. حال دیگر باید ببینیم که قسمتمان چیست و حکمت خدا چیست. اما آنچه که مسلم است ما برابر تیم استقلال هم برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.
مدیرروستا خاطر نشان ساخت: همواره و در طول تاریخ بازی های پاس و استقلال بازی های زیبا، جذاب، تماشاگر پسند و با کیفیت بالائی بوده و به همین دلیل است که دوست دارم به یاد ایام بازی گری در پاس که همیشه جدال های نفسگیری با استقلال در ورزشگاه آژادی داشتیم، بار دیگر این خاطرات را تجربه کنم، البته اینبار در کسوت سرمربی تیم پاس!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد