با تساوی برابر پیکان قزوین در همدان؛

کار پاس برای حفظ جایگاه و قرار نگرفتن در منطقه سقوط سخت تر شد 

علی ثقفی 

همدان 1400- سرویس ورزش: تیم فوتبال پاس همدان در شرایطی که می توانست با برتری در برابر پیکان، فاصله مناسبی با انتهای جدول بگیرد، به یک امتیاز این دیدار بسنده کرد تا همچنان استرس ماندن در لیگ را در هفته های حساس پایانی احساس کند.

تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) در همدان و در برابر تیم پیکان قزوین به تساوی رضایت داد تا با 33 امتیاز و تفاضل گل 5- در رده یازدهم جدول باقی بماند.

تیم پاس در شرایطی به این نتیجه دست پیدا کرد که علی رغم نتایج درخشان در نیم فصل دوم، در دو دیدار قبلی لیگ برتر نیز برابر راه آهن در ورزشگاه اکباتان به تساوی رسیده و در همدان بازی را به شاهین بوشهر واگذار کرده بود.

این نتایج نشان از افت جریان حرکتی رو به رشد پاس و بازگشت این تیم به شرایط اما و اگر ماندن یا رفتن، دارد؛ پاس از 9 امتیاز ممکن در این سه دیدار که دو موردش نیز در خانه برگزار شده، تنها به 2 امتیاز دست پیدا کرده که در مقایسه با آمار نتیجه گیری ها از ابتدای نیم فصل دوم،‌آمار ضعیفی به شمار می رود.

برنامه دیدار های بعدی پاس همدان به گونه ای است که این تیم باید در تهران به مصاف استقلال بشتابد ، در کرج رویاروی سایپا قرار بگیرد و در اهواز با فولاد این شهر دیدار کند.  سبزپوشان در سه دیدار نیز در همدان پذیرای مقاومت سپاسی شیراز، ملوان بندر انزلی و تراکتور سازی سازی تبریز خواهند بود.

این شش هفته سرنوشت ساز می تواند حکم به قرار گرفتن پاس در جایگاهی ما بین دوم تا هجدهم را صادر نماید و با توجه به 18 امتیازی که در این مدت برای تیم ها قابل دست یابی است، بروز هر اتفاقی امکان پذیر می باشد. هرچند با توجه به اختلاف امتیازات پیش بینی کسب جایگاهی بالاتر از ششمی برای پاس دور از تصور است اما خطر سقوط حتی تا انتهای جدول نیز پاس را تهدید می کند.

تنها نماینده غرب کشور در لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در دیدار جمعه گذشته در برابر پیکان در حالی به تساوی دست یافت که تا دقایق پایانی با دو گل از حریف عقب بود.

این گونه عقب افتادن از حریف برای تیمی که در خانه بازی می کند و قصد تثبیت جایگاه در جدول رده بندی را دارد، اصلا نمی تواند خوشایند باشد و پاسی ها اگر قدر این روزها و فرصتها را ندانند، ممکن است روزی غبطه روزهای از دست رفته را بخورند.

نظرات 2 + ارسال نظر
آیدا 1388/12/17 ساعت 12:17 http://www.pars.im


سلام

عجب سایتی داری شما

خیلی خوشم امد [قلب]

بهت تبریک میگم [گل]

اگه دوست داری از سایتت در آمد داشته باشی حتما یه سر به سایت زیر بزن

URL : http://www.pars.im

میتونی از بازدید هات درآمد مطمئن و خوبی داشته باشی

برای هر کلیک 80 تومن میده همه کلیک ها رو هم میشماره 2000 تومن جایزه عضویتشه امکان زیر مجموعه گیری هم داره برای هر کلیک زیر مجموعه 5 تومن به شما پورسانت میرسه اعتبار خود سایت هم عالیه و میتونی از پرداخت پورسانتت سر موقع مطمئن باشی

خواستی عضو شی حتما از لینک زیر استفاده کن

http://www.pars.im/signup.php?from=aida20&ref_code=f40fddb5d1ff53f7bb2ab3b740652181

امتحان کن ضرر نداره

من که تو وبم گذاشتم عالیه

URL : http://www.pars.im

شاد باشی دوست من [لبخند]

امیدوارم عضو بشی و درآمد خوبی هم کسب کنی [قلب]

تا بعد [بدرود]


سلام .مطالبت جالبه ارزش وقت گذاشتن داره.موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد