یدالله اکبری: گلم را به خورج تقدیم می کنم

یدالله اکبری، بازیکن باتجربه پاسی ها بعد از چند هفته پایش به گلزنی باز شد و از روی نقطه پنالتی توانست گل ارزشمندی برای تیمش از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.  

وی در این مورد می گوید:« خدا را شکر توانستم در دقایق پایانی بازی گلزنی کنم تا مانع شکست تیم خود شوم. گلم را به امید خورج تقدیم می‌کنم که در این دیدار غایب بود. ما در چند دیدار گذشته بدشانسی آوردیم وگرنه جایگاه ما در جدول این رتبه نیست. تلاش می‌کنیم در جدول به مقامهای بالاتر برسیم.»

وی ادامه می دهد:« بازی خوبی مقابل پیکان به نمایش گذاشتیم و باید با پیروزی میدان را ترک می‌کردیم.در نیمه اول چندین موقعیت گلزنی را از دست دادیم که همین باعث شد در ضد حملات 2 گل دریافت کنیم. در نیمه دوم توانستیم گلهای خود را جبران کنیم و توانایی زدن گلهای بیشتر را هم داشتیم.»
پاس همدان باید در هفته آینده به مصاف استقلال تهران برود. اکبری انگیزه های زیادی مقابل تیم سابقش دارد. «بازی سختی مقابل استقلال در تهران داریم و باید حداقل امتیاز را کسب کنیم. می‌خواهیم سال را با خوبی به پایان برسانیم. امیدوارم که من هم بتوانم در پیروزی تیمم مقابل استقلال نقش داشته باشم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد