زمین و زمان خطای پنالتی مدافع پیکان را دیدند

البرز حاجی پور: اعتراض‌ها روی گل اول پاس بود 

داور دیدار پاس همدان - پیکان قزوین با تاکید بر اینکه پنالتی که در دقیقه 3+90 برای تیم میزبان اعلام کرده درست بوده است، گفت: زمین و زمان این پنالتی مسلم را دیدند. 

البرز حاجی‎پور در خصوص قضاوت دیدار پاس همدان - پیکان قزوین، گفت: دو تیم در نیمه اول مسابقه، کسل کننده بازی کردند، چیز خاصی برای ارائه نداشتند و به همین خاطر مورد و مشکل خاصی برای داوری نداشتیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم تیم پیکان به دو گل رسید و پس از آن تیم پاس که از امتیاز میزبانی بهره می‎برد برای جبران گل‎های خورده جلو کشید. پاس حمله می‎کرد تا اینکه در دقایق پایانی به یک گل رسید. پیکانی‎ها پس از این گل اعتقاد داشتند، بازیکن تیم پاس در موقعیت آفساید بوده است. من هم که برای اعلام آفساید باید تابع کمکم باشم، تصمیم او را پذیرفتم و گل پاس را سالم اعلام کردم.

این داور بین‎المللی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه او باید به عنوان داور وسط حواسش به آنچه در محوطه جریمه می‎گذرد باشد، افزود: در دقیقه 3+90 یک خطای پنالتی در محوطه جریمه پیکان رخ داد که زمین و زمان در آن صحنه خطای مدافع پیکان را دیدند و اعتقاد داشتند حرکت او پنالتی بوده است. در این صحنه هم مربیان پیکان اعتراض کردند اما اعتراض‎‌شان به اندازه گل اول نبود.

حاجی‌پور که برای دیدار پاس همدان - پیکان قزوین 6 دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، گفت: این بازی 6 دقیقه وقت اضافه داشت و پیکانی‌ها هم به این معترض نشدند که در وقت‌های اضافه گل خوردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد