جنگ لفظی دوباره درخشان و مدیر روستا

اختلافات درخشان و مدیر روستا از همکاری این دو در فصل گذشته در تیم پیکان آغاز شد، جایی که مدیر روستا دخالتهای حمید درخشان، مشاور باشگاه را تاب نیاورد و به مخالفت با او پرداخت.  

با جدایی مدیر روستا و پیوستن او به پاس همدان برای مدتی این اختلافات فراموش شد تا با اتفاقاتی که در بازی امروز پاس و پیکان رخ داد، با دیگر این دو ملی پوش سابق را در مقابل هم قرار داد.

حمید درخشان پس از تساوی 2 بر 2 برابر پاس همدان در جمع خبرنگاران گفت: از بازی راضی هستم. ما با منطق و برنامه ریزی بازی کردیم و 2 گل هم زدیم اما پس از گل‌های ما داور تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفت و مرتکب اشتباهاتی شد. البرز حاجی پور با اشتباهاتی که کرد مانع برتری ما در این مسابقه شد. 

وی ادامه داد: گل اول پاس در شرایط آفساید به ثمر رسید و پنالتی دقیقه 94 نیز درست نبود.  

سرمربی پیکان در مورد تشابه تساوی این مسابقه که مانند دیدار رفت رقم خورد گفت: در دیدار رفت 4 گل فوتبالی به ثمر رسید. اما گل‌های که امروز زده شده فوتبال نبود و بر اساس اشتباه داور به ثمر رسید.
اما در سویی دیگر، اصغر مدیر روستا، سر مربی پاس همدان در مورد رضایتش از نتیجه عنوان کرد: از اینکه بازیکنانم تا آخرین لحظه و به دور از احساس فوتبال منطقی ارائه کردند خوشحالم. وقتی تیم 2 بر صفر از حریفش عقب است. طبیعی است که از نتیجه تساوی راضی باشید.  

مدیرروستا در مورد اعتراض درخشان به قضاوت مسابقه گفت: نمی‌دانم درخشان به کدام صحنه اعتراض کرده است اما در کل اشتباه داوری جزیی از فوتبال است. پیکان فراموش کرده استقلال را با اشتباه مسلم داوری شکست داد و با توپی که از خط اوت عبور کرده بود به گل رسید. آنجا اشتباه داوری شیرین بود اما امروز اشتباه داوری مورد اعتراض واقع می‌شود؛ تازه اگر اشتباهی رخ داده باشد.  

وی ادامه داد: من شاید برخی مواقع در جریان بازی به نحوه قضاوت داور اعتراض کنم اما در مصاحبه پس از بازی صحبتی از داوری نمی‌کنم. هر چند معتقدم اگر ضریب دقت داوران در روزهای پایان لیگ بالاتر برود، بهتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد