وقفه یک هفته‌ای در لیگ برتر از دلایل افت پاس است

مدیر روستا: پیکان با بازی بسته و اتلاف وقت مانع انجام بازی زیبا شد 

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان وقفه یک هفته‌ای در مسابقات لیگ برتر را از دلایل افت کیفی بازی پاس در نیمه نخست برابر پیکان قزوین دانست.

مدیر روستا پس از تساوی برابر پیکان قزوین در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: از اینکه بازیکنانم تا آخرین لحظه بازی جنگیدند و توانستند گل مساوی را به ثمر برسانند خوشحالم اما در کل از نتیجه راضی نیستم چرا که می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی در ادامه افزود: به دلیل بازی بسته تیم پیکان، نتوانستیم بازی خوبی در نیمه اول به نمایش بگذاریم.

سرمربی پیکان افزود: اگر در مقابل تیم‌هایی که فوتبال رو به جلو و هجومی بازی می‌کنند قرار می‌گرفتیم تماشاچیان فوتبال زیباتری را مشاهده می‌کردند ولی تیم پیکان با بازی بسته خود و با اتلاف وقت بازیکنانش نمی‌گذاشت بازی خوبی از دو تیم شاهد باشیم.

مدیرروستا در خصوص اعتراض‌های درخشان در خصوص داوری بازی تصریح کرد: همین تیم پیکان در بازی برابر استقلال تهران توپ را از اوت به دروازه استقلال زد، اشتباهات داوری همیشه وجود داشته و برای تیم پاس هم بوده ولی ما هیچ وقت دامنه اعتراضات خود را از زمین بازی خارجی نکردیم، برای هر تیمی که در این شرایط قرار می‌گیرد و بازی برده خود را با تساوی عوض می‌کند اینگونه اعتراضات عادی است.

وی اظهار کرد: پاس در نیمه دوم بازی خوبی ارائه داد و این روند تا لحظه‌های پایانی ادامه داشت در حالی که تیم پیکان از محدود موقعیت‌های خود استفاده کرده و دو گل به ثمر رساند اما ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم که این‌چنین نشد. باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم که تا آخرین لحظه اسیر بازی احساسی نشده و روند منطقی خود را برای گل زدن به پیکان ادامه دادند که در پایان نیز توانستیم دو گل خورده را جبران کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد