پیمبری: برتری مقابل تیم فوتبال پیکان برای پاس حیاتی است

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: باتوجه به شرایط جدول رده بندی لیگ برتر، برتری مقابل پیکان قزوین برای این تیم بسیار حیاتی است.  

مجتبی پیمبری افزود: تیم پاس هم اکنون با ‪ ۳۳‬امتیاز در جایگاه دهم جدول لیگ برتر قرار دارد اما باید توجه داشت که هشت تیم انتهای جدول در صورت برد و باخت در این هفته می‌توانند جایگاه خود را تغییر دهند.

وی اضافه کرد: علی اصغر مدیر روستا سرمربی پاس همدان نیز فصل گذشته سرمربی تیم پیکان بود و سال‌ها در این تیم فعالیت داشته است و این مسابقه از حیث رویارویی وی با تیم سابق خود حساس است.

وی اظهار داشت: تیم پاس هم اکنون در شرایط آرمانی به سر می‌برد و مجید غلام نژاد به دلیل مصدومیت، تنها غایب این تیم محسوب می‌شود.

پیمبری بیان داشت: شکست تیم پیکان در این مسابقه می‌تواند جایگاه پاس را در ادامه مسابقات لیگ برتر ارتقا دهد و در حاشیه امنیت باشیم.

وی افزود: بقا در لیگ برتر نهم مهمترین هدف تیم پاس همدان در فصل جاری است و باید با تلاش بیشتر و حمایت همه جانبه مردم و مسوولان به این خواسته دست یابیم.  

تیم فوتبال پاس همدان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور جمعه آینده در ورزشگاه شهدای قدس این شهر میزبان پیکان قزوین است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد