اکبری : هواداران نقش مهمی در کسب پیروزی برابر پیکان دارند

هافبک با تجربه سفید و سبز پوشان پاس پیش از بازی تیمش مقابل راه آهن ، طی گفت و گویی پاسخگوی سؤالات ما شد.  

ما حصل این گفت و گوی کوتاه در زیر آمده است:

خسته تمرینات نباشی، شرایط فعلی تیم چطور است؟ 
خیلی ممنون، همه چی عالی است. بخوبی و در شرایط روحی روانی بسیار مناسب تمرینات را سپری می کنیم و می توانم بگویم در فاصله چهار روز مانده به بازی بعدی مان مقابل پیکان، آماده انجام بازی هستیم، با استفاده از فرصت باقی مانده تاکتیک ها و برنامه هایمان را مرور می کنیم تا وظیفه خود را بخوبی انجام داده باشیم.

پیش بینی ات از بازی حساسی که میزبان آن هستید، چیست ؟

پیکان تیم سرسخت و پر مهره ای است و قطعاً برای از دست دادن امتیاز به همدان نمی آید . در حساسیت این بازی همین بس که این بازی برای ما یک جدال شش امتیازی است و ما باید از آن سربلند خارج شویم.

وپیش بینی ات از نتیجه بازی ؟

پیکان تیم سابق آقای مدیر روستا بوده و وی از این تیم شناخت کامل دارد. پیش بینی من این است که ما با برنامه خوبی که کادر فنی ارائه خواهد داد و تلاش مداوم و سخت کوشانه بازیکنان پیروز شده و حریف را دست خالی راهی می کنیم.

برگزاری این بازی در همدان برای پاس مزیت محسوب می شود ...

قطعاً همینطور است، در شرایط فعلی که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد، هواداران مهم ترین نقش را ایفا می کنند. آنها با حضور در ورزشگاه و تشویق تیم باعث تزریق انرژی مثبت به تیم و علی الخصوص بازیکنان جوان می شوند .

تا کنون پیش آمده حمایت هواداران پاس را از ناکامی در نتایج نجات دهد؟

بار ها این اتفاق رخ داده و تیم ما در شرایطی که جریان بازی و یا حتی نتیجه را در خانه طی دقایقی واگذار کرده، توانسته است با حمایت هواداران و تشویق های انرژی بخش آنان جبران کرده و امتیاز کسب کند.

با توجه به شرایط فعلی جدول رده بندی ، شما چه جایگاهی را در پایان فصل برای تیم پاس پیش بینی می کنی؟

ما 4 بازی خانگی و سه بازی خارج از خانه داریم. اگر بتوانیم در بازیهای خانگی امتیاز از دست ندهیم و روی بازیهای خارج از خانه هم حساب ویژه ای باز کنیم، می توانیم بعنوان تیم ششم یا هفتم پرونده لیگ نهم را ببندیم.

در پایان این مکالمه کوتاه صحبت خاصی برای مطرح کردن داری؟

دوست دارم تشکر ویژه ای از شخص سردار ملاحی بکنم چرا که تدابیر ایشان چه در زمینه مالی و چه در زمینه روحی واقعاً تأثیر گذار بوده و شرایط تیم را از این لحاظ تغییر مثبت داده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
sara 1388/12/10 ساعت 14:06 http://www.joking.ir

http://www.joking.ir

sara 1388/12/10 ساعت 15:22 http://www.joking.ir

http://www.joking.ir

درودهای فراوان به مدیر مسئول وبلاگ
محقق عزیز وبلاگ جامعه شناسی ایران http://www.arja.blogsky.com دعوت می نمایم و از نقدهای خوبتان دریغ نورزید: شعری در وصف رفقای مارکسیسم، دنیای نژادها، تاثیر اشو زرتشت بر نیچه، چه عاملی باعث گردید که کره جنوبی به یک کشور صنعتی تبدیل گردد، واقعیت فردی و خصوصیات نژادی، سنگسار کردن در اسلام ،عامل اجتماعی کشف حجاب بدست رضاشاه، رفاه اجتماعی، رفتارهای انسانی، فرهنگ چیست، وضعیت اجتماعی زمانه پیغمبر در جزیرة‌ عرب، انجمن حجتیه مهدویت مزدوران انگلستان در ایران 000 و مقالاتی دیگر با تشکر کوروش آریامنش درودهای فراوان به مدیر مسئول وبلاگ
محقق عزیز وبلاگ جامعه شناسی ایران http://www.arja.blogsky.com دعوت می نمایم و از نقدهای خوبتان دریغ نورزید: شعری در وصف رفقای مارکسیسم، دنیای نژادها، تاثیر اشو زرتشت بر نیچه، چه عاملی باعث گردید که کره جنوبی به یک کشور صنعتی تبدیل گردد، واقعیت فردی و خصوصیات نژادی، سنگسار کردن در اسلام ،عامل اجتماعی کشف حجاب بدست رضاشاه، رفاه اجتماعی، رفتارهای انسانی، فرهنگ چیست، وضعیت اجتماعی زمانه پیغمبر در جزیرة‌ عرب، انجمن حجتیه مهدویت مزدوران انگلستان در ایران 000 و مقالاتی دیگر با تشکر کوروش آریامنش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد