مذاکره باشگاه پاس همدان با هاشمیان و تیموریان تکذیب شد

مدیر عامل باشگاه پاس همدان هرگونه مذاکره این باشگاه برای به خدمت گرفتن آندرانیک تمیموریان و وحید هاشمیان را رد کرد.

کریم ملاحی در رابطه با اخباری مبنی بر مذاکره باشگاه پاس همدان برای به خدمت گرفتن آندرانیک تیموریان و وحید هاشمیان دو لژیونر فوتبال ایران اظهار کرد: ما در هیات مدیره باشگاه به این توافق رسیدیم تا در صورتی‌که این دو بازیکن برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران داشته باشند، فصل آینده را در تیم پاس همدان بگذرانند.

وی ادامه داد: نه من و نه هیچ یک از مسئولان باشگاه پاس همدان با این دو بازیکن مذاکره‌ای نکرده‌اند و تمامی اخبار منتشره در این بحث را تکذیب می‌کنم.

ملاحی در ادامه با اشاره به دلایل حذف پاس از جام حذفی گفت: با توجه به شرایطی که در لیگ برتر داریم، برنامه‌ای برای حضور موفق در این رقابت‌ها نداشتیم و طبیعی بود که از این رقابت‌ها حذف شویم. ما هدف اصلی خود را تثبیت تیم در لیگ برتر قرار داده‌ایم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

وی هم‌چنین در رابطه با جایگاه کنونی پاس در جدول لیگ برتر خاطر نشان کرد: اگرچه هم‌اکنون در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار داریم اما شرایط به‌گونه‌ای است که در صورت پذیرش یک شکست ممکن است چند پله سقوط کرده و دوباره به جمع قعرنشینان اضافه شویم. ما در چند روز تعطیلی اخیر تمرینات بسیار خوبی را پشت سرگذاشته‌ایم و از هر لحاظ آماده رویارویی با پیکان هستیم.

ملاحی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود شما در فدراسیون فوتبال سعی در تحمیل علی‌رضا منصوریان به افشین قطبی برای فعالیت در تیم ملی دارید؟ گفت: به هیچ‌وجه این اخبار صحت ندارد. درست است که من و منصوریان رابطه‌ای دوستانه داریم اما هیچ‌گاه از نفوذم برای تحمیل او به افشین قطبی استفاده نکرده و نخواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد