پیام تبریک باشگاه پاس به نمایندگان فوتبال ایران در جام باشگاهها

باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان در پیامی موفقیت نمایندگان فوتبال ایران در جام باشگاه‌های آسیا را تبریک گفت.

در بخشی از پیام باشگاه پاس همدان آمده است: زمان زیادی بود فوتبال ایران در میادین بین‌المللی نتوانست رضایت خاطر هواداران و انتظارات را برآورده کند و حذف چهار نماینده کشورمان در دوره گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان و همچنین مهمتر از آن حذف تیم ملی در دور مقدماتی انتخابی جام جهانی 2010 ، ‬فضای سرد و بی‌روح را در جامعه فوتبال کشور حاکم کرده بود.

باشگاه پاس در ادامه این پیام اضافه کرده: فضای بی‌رغبتی در فوتبال کشور آنقدر سنگین شده بود که شاید کمتر کسی انتظار ‪ ۲‬پیروزی از ‪ ۲‬نماینده فوتبال کشورمان در اولین روز از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را داشت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: خوشبختانه اولین روز از این مسابقات برای فوتبال کشورمان روزی خوب و امیدوارکننده بود. روزی که با پیروزی خانگی و ارزشمند ذوب آهن در فولاد شهر آغاز شد و با برتری غرور آفرین و درخور تحسین استقلال، دیگر نماینده فوتبال کشورمان در عربستان و برابر نماینده پر ادعای این کشور ادامه یافت.

باشگاه فرهنگی ورزشی پاس با تبریک این پیروزی‌های با ارزش، برای تیم‌های مس کرمان و سپاهان اصفهان دو نماینده دیگر کشورمان در این رقابتها آرزوی موفقیت کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز.سریع میرم سر اصل مطلب ما یه سایت زدیم که در حال حاضر از نظر قیمت اولین و مطمعنا آخرین سایت است در زمینه فیلم و اختصاصی سایت خواهشمندم برای یک بار هم از سایت ما دیدن فرمایید: www.Pool-Vate.Com با تشکر..درضمن ما هر فیلم رو 100 تومان میدیم !!!

سلام اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را با نام (هوادار افراطی شن سا اراک) لینک کنید و در نظرات اطلاع دهید تا در سریعترین زمان شما را لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد