رئیس هیئت فوتبال همدان: فوتبال همدان را بین‌المللی می‌کنیم

رییس هیات فوتبال همدان در کارگاه هم اندیشی اجرای طرح آسیا ویژن با حضور مدیر برنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا، بر لزوم توجه بیشتر به ورزش فوتبال تاکید کرد.

عباص صوفی با تاکید بر اهمیت و جایگاه ورزش فوتبال ونقش آن در بین اقشار مختلف مردم یادآور شد: رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا نظر خاصی بر روی ارتقاء و رشد فوتبال آسیا دارد و اجرای طرح چشم انداز فوتبال آسیا و برنامه‌ریزی آن برای استان‌هایی که پایلوت این طرح قرار گرفته‌اند می‌تواند در رشد و توسعه فوتبال آنها مثمر ثمر واقع شود.

وی افزود: ویژن آسیا از امسال فعالیت خود را به طور جدی در همدان آغاز کرده است و بعد از امضاء توافق نامه همکاری با مدیران AFC اعتقاد داریم در سال نخست برنامه و نحوه اجرای طرح را جا بیندازیم و در سال آینده در تمام شهرستان ها به طور گسترده ادامه دهیم تا این برنامه ریزی را در تمام نقاط استان بسط دهیم.

وی خاطر نشان کرد: انتظاری که باشگاه‌ها و کمیته‌های مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا از ما دارد کمک به ارتقای فوتبال آسیا، کشور و استان است و هدف مجموعه هیات فوتبال استان همدان نیز این است که فوتبال همدان را بین المللی کنیم.

وی در ادامه افزود: برگزاری مسابقات فوتبال زیر 14 سال جنوب آسیا در همدان می تواند نقطه شروعی باشد برای برگزاری و میزبانی مسابقات بزرگ تر در آینده ای نزدیک و بی شک این رویکرد هیات فوتبال و فدراسیون در کنار پتانسیل های موجود در استان می تواند ما را در دست یابی به این مهم کمک کرده و توسعه فوتبال استان را تسریع بخشد.

صوفی تصریح کرد: پیشنهادی که در مالزی برای مدیران AFC داشتیم این بود که افق هر طرحی ترسیم شود تا میزان موفقیت طرح سنجیده شده و با برگزاری موفق برنامه ها به طور ملموس تر شاهد دست یابی به موفقیت های اجرای طرح آسیا ویژن باشیم که همه این اهداف منوط به برگزاری هر چه بهتر مسابقات استان و اجرای برنامه هاست.

وی درپایان با اعلام برگزاری مناسب و مطلوب کارگاه هم اندیشی با حضور نمایندگان AFC افزود: انتظار کنفراسیون فوتبال آسیا این است که کمک کند تا بتوانیم جایگاه خود را در فوتبال کشور و آسیا تثبیت نماییم، چرا که رسیدن به هدف در کوتاه مدت و مقطعی حاصل نمی شود و برای دستیابی به موفقیت های اجرای طرح آسیا ویژن نیاز به یک برنامه‌ریزی مدون کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هدفمند است.

نظرات 1 + ارسال نظر

:: بزرگترین چت روم فارسی ::

سلام دوست عزیزم [گل]

از شما دعوت می کنم از بزرگترین چت روم فارسی زبانان دیدن کنید [گل]

ادرس : Www.MihanChat.Com

منتظر شما هستیم ...

راستی از شما ممنون میشم ما رو هم به پیوندها تون اضافه کنید [خجالت]

عنوان لینک : بزرگترین چت روم فارسی لینک : www.mihanchat.com

منتظرتیم ... [خجالت][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد