عابدی نژاد: همدانی ها بهترین هوادارانی هستند که تا بحال دیده ام

همت عابدی نژاد از مدافعان با تجربه پاس همدان است که پس از مدتی نیمکت نشینی در اوایل فصل توانست با تغییر کادر فنی و حضور مدیر روستا در رأس کادر فنی تیم کم کم به یکی از مهره های ثابت تیم فوتبال پاس تبدیل شده و روند صعودی چشمگیری داشته باشد.  
از این رو طی تماسی گفت و گوی کوتاهی با این بازیکن با تجربه انجام دادیم که ما حصل آن را در زیر می خوانید:
پس از گذشت 27 هفته از لیگ نهم وضعیت خود را چطور ارزیابی می کنید ؟
خدا را شکر شرایط خوبی دارم و بر این عقیده ام که ناکامی های ابتدای فصل را توانسته ام تا حدودی جبران کنم.
منظورتان از ناکامی چیست ؟
برای یک بازیکن که نسبت به خود مطمئن است ، نیمکت نشینی ناکامی است و من هنوز نمی دانم چرا در بازیهای ابتدای فصل نیمکت نشین بودم . اما در حال حاضر خوشحالم که روند خوبی را طی کرده ام و به وضعیت فردی خود سرو سامان داده ام.
پس از عملکرد خود رضایت کامل دارید ؟
من بازیکن با تجربه ای بودم و نیمکت نشینی باعث شده بود احساس ناراحتی زیادی کنم اما طبق تجربه ای که داشتم در همان شرایط به خودم قول دادم از هر فرصت کوتاه ، حتی 5 دقیقه ای برای اثبات خودم استفاده کنم تا اعلام کنم که به نا حق نیمکت نشین بوده ام و خوشبختانه در این امر مؤفق عمل کردم بنابراین خدا را شکر از عملکردم رضایت دارم .
شرایط تیم خود را چطور ارزیابی می کنید ؟
واقعاً شرایط خوب و ایده آل است . اگر راه آهن را می بردیم این شرایط عالی می شد اما به نظرم تساوی هم نتیجه بدی نیست و ما چندین بازی دیگر برای صعود به مقاطع بالای جدول داریم و حتماً از آن بازیها نهایت استفاده را خواهیم کرد.
پیش بینی شما از نتیجه بازی بعدیتان مقابل پیکان چیست ؟
ما در این بازی میزبانیم و قطعاً برای کسب امتیاز به میدان می رویم و به یاری خدا پیروز می شویم.
از هواداران همدانی چه انتظاری دارید ؟
آنها فهیم و خونگرم هستند و بدون این که ما توقعی از آنها داشته باشیم حتی در بعد گسترده تر از ما بازیکنان و تیم حمایت می کنند.
ارتباط شما با آنها در چه حدی است ؟
من با اکثر آنان صمیمی و دوست هستم و هیچوقت لطف هایی که در حق من داشته اند را فراموش نمی کنم . بیاد دارم حتی زمانی که نیمکت نشین بودم ، باز هم بین آنان محبوب و مورد احترام بودم و همین موضوع زمینه ای شد تا به من ثابت شود هواداران همدانی بهترین هوادارن فوتبالی در ایران هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد