پیمبری : مدیرروستا قول داده که پیکان را ببریم

در شرایطی که یک روز از پایان تعطیلات سه روزه پاسی ها باقی مانده، از فرصت بدست آمده استفاده کردیم و  گفت و گویی با سرپرست پاس همدان ترتیب دادیم که ما حصل این گفت و گو در زیر آمده است:

مشکلی با تعطیلات بوجود آمده در لیگ نداریم
سرهنگ پیمبری گفت : تعطیلاتی که بین بازیهای لیگ های حرفه ای بدین شکل ایجاد شود، نرمال نیست و قطعاً به تیم ها آسب می زند اما اگر تیم ا به برنامه ریزی مناسبی تعطیلات را سپری کنند ، کم ترین آسیب را خواهند دید.
از طرفی این وقفه 15 روزه در لیگ با دلایل محکمی از سوی سازمان لیگ و همچنین در راستای کمک به تیم ملی کشور بوجود آمده و تیم و باشگاه ما مشکلی با این مسئله ندارد.
کناره گیری از جام حذفی خواسته کادر فنی و مسئولین تیم بود
وی در خصوص عدم نتیجه گیری تیم پاس در رقابت های جام حذفی عنوان کرد: بدلیل شرایط حساسی که در جدول رده بندی لیگ برتر وجود داشت، کادر فنی تیم و مسئولین باشگاه متفق القول تصمیم گرفتیم که تمام تمرکزمان را روی لیگ متمرکز کنیم و بصورت رسمی نه ، اما در جریان بازیها از جام حذفی کناره گیری کنیم.
مدیرروستا قول داده بود که پیکان را ببریم
سرپرست تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به شرایط خوب روحی و جسمانی بازیکنان تیمش افزود : با استفاده از تعطیلی بوجود آمده در لیگ سه روز به بازیکنان استراحت داده شد تا پس از رفع خستگی با نشاط و هیجان تمرینات خود را آغاز کنند و در کمال آمادگی بازیها را پی بگیرند.
وی اضافه کرد: شک ندارم با روحیه خوبی که بازیکنان دارند طی تمرینات روز های آینده در بهترین شرایط تیمی قرار خواهیم گرفت و برای میهمانمان در هفته بیست و هشتم رقابت ها مشکل ساز خواهیم شد.
سرهنگ پیمبری در مصاف پیکان پیروزی تیمش را حتمی داست و تأکید کرد: مدیرروستا قول داده بود که پیکان را ببریم.
اشتباهات داوری سهوی است
قائم مقام باشگاه پاس ضمن این که تیمش بارها بدلیل اشتباهات داوری دچار مشکل شده و امتیاز های زیادی از دست داده است، شکایتی از ناداوری ها نداشته و تصریح کرد: اشتباهات داوری سهوی است و عمدی نیست اما در هر صورت به ضرر تیم ما بوده و امید وارم قضاوت های بی نقص داوران در بازیهای بعدی باعث جبران این اشتباهات شده و باعث شکایت ما از ناداوری ها نشود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد