افتخاری: طرح آسیا ویژن به فوتبال همدان جان تازه‌ای می دهد

مدیر کل تربیت بدنی همدان گفت: اجرایی شدن طرح آسیا ویژن به فوتبال این استان جان تازه‌ای می‌دهد.

سید عبدی افتخاری افزود: طرح آسیا ویژن نموداری از توسعه فوتبال در قاره پهناور آسیا است و باید از این فرصت به دست آمده در جهت پیشبرد اهداف رو به رشد فوتبال کشور استفاده کرد.

وی اضافه کرد: فوتبال همدان در یک سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و با توجه به فعالیت چشمگیر رده‌های سنی پایه، کسب افتخارات ارزنده در لیگ‌های مختلف کشور و حضور مربیان و داوران مستعد، آینده‌ای درخشان را برای این استان پیش بینی می‌کنیم.

افتخاری گفت: توسعه طرح آسیا ویژن در ایران مستلزم همکاری نزدیک و مستمر کنفدراسیون فوتبال آسیا است و باید از مجریان این طرح حمایت لازم صورت بگیرد.

وی افزود: امروزه فوتبال به عنوان پر مخاطب‌ترین ورزش در دنیا از محبوبیت خاصی در بین آحاد جامعه به خصوص رده‌های سنی پایه برخوردار است و باید شرایطی فراهم شود تا استعدادهای این رشته شکوفا شوند.

مدیر کل تربیت بدنی همدان گفت: طرح آسیا ویژن در واقع کمک به رشد فوتبال کشورهای آسیایی است و با اجرای درست و اساسی این طرح می‌توانیم به فوتبال اروپا نزدیک شویم.

وی اضافه کرد: امروزه توسعه و پیشرفت فوتبال نیازمند شرایط حرفه‌ای است و باید با استفاده بهینه از فرصت‌ها و امکانات موجود، به دنبال رسیدن به اهداف حرفه‌ای باشیم.

وی با تمجید از تلاش مجریان طرح آسیا ویژن در همدان گفت: حضور نمایندگان طرح آسیا ویژن در این استان و ابراز رضایت از طرح‌ها نشانگر فعالیت چشمگیر و عملکرد درخشان مجموعه هیات فوتبال همدان است.

طرح آسیا ویژن در راستای توسعه فوتبال همدان از یک سال قبل در این استان آغاز شده و کنفدراسیون فوتبال آسیا از عملکرد هیات فوتبال همدان رضایت کامل داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد