بی دقتی مهاجمان مانع از برد پاس شد

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در روزهای چهارشنبه و جمعه هفته گذشته برگزار شد که در یکی از رقابتها تیم فوتبال پاس همدان در ورزشگاه اکباتان مقابل راه آهن به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پاس همدان که در این دیدار شهباز ارکینوف را به سبب محرومیت و مجید غلام نژاد و امید خورج را به سبب مصدومیت به همراه نداشت، با ترکیب سوشا مکانی، ساشا کلونیجا، مجید حیدری، همت عابدی نژاد، پویا سیف پناهی، روزبه شاه علی دوست، یدا.. اکبری، وریا غفوری، هادی رمضانی، هادی اصغری و سید صابر میرقربانی در برابر راه آهن صف آرایی کرد.

در دقایق ابتدایی بازی، پاسی ها بسیار سردرگم و عجول در زمین ظاهر شدند و در یک سوم دفاعی خود متمرکز شده بودند که این مساله مانع از ارائه بازی خوب و تماشاگر پسند از سوی این تیم شده بود.

از طرفی راه آهنی ها نیز با استرس بازی می کردند و به علت شرایط بدی که در انتهای جدول داشتند و ترس از سقوط ، نتوانستند در ابتدای بازی خود را به خوبی در زمین پیدا کنند.

نیمه اول این دیدار به غیر از 2 صحنه نسبتاً خطرناک چیز دیگری نداشت و دو تیم بازی کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند اما با شروع نیمه دوم بازی رنگ و بوی دیگری به خود گرفت.

ابتدا تیم راه آهن خلق موقعیت کرد و روی دروازه پاس همدان خطرساز شد و متعاقب آن نماینده همدان، حملات دامنه داری را به روی دروازه راه آهن پیاده کرد که دو بار صابر میر قربانی و یک بار نیز هادی اصغری در موقعیت خوب گزنی قرار گرفتند اما هر دو با بی دقتی فرصتها را از دست دادند تا پاس نتواند از این بازی بیش از یک امتیاز بدست آورد.

در واپسین لحظات بازی دو صحنه مشکوک به پنالتی روی دروازه هر دو تیم به وقوع پیوست تا در پایان بازی هم تارتار و هم مدیر روستا به نحوه قضاوت داور معترض باشند.

پاس همدان با این تساوی، سی و دو امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا در رده یازدهم باقی ماند اما فاصله امتیازیش با تیم شانزدهم به عدد 4 رسید که این مساله می تواند برای پاس در دیدار های آتی خطر آفرین باشد.

نماینده همدان در لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در شرایطی در هفته بیست و هفتم یک امتیاز بدست آورد که تیمهای انتهای جدولی فولاد و سایپا به پیروزی های با ارزشی دست پیدا کردند و همین مساله باعث شد که اختلاف پاس همدان با تیمهای سقوط کننده کمتر شود.

با این نتیجه پاس همدان دوباره تا حدی به منطقه خطر نزدیک شد تا هفت دیدار آینده را با حساسیت بیشتری دنبال کند.

بر اساس برنامه اعلام شده، تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و هشتم روز جمعه 14 اسفند ماه میزبان پیکان قزوین خواهد بود و در هفته بیست و نهم در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران خواهد بود.

در ادامه رقابتها، پاس باید در کرج برابر سایپا قرار گرفته، در اهواز به مصاف فولاد برود و در همدان در برابر ملوان بندر انزلی و مقاومت سپاسی شیراز قرار گیرد. در آخرین هفته نیز تیم پاس در همدان پذیرای تیم تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

دیدارهای مقابل استقلال تهران، تراکتور سازی تبریز و مواجهه با فولاد در اهواز کار سختی را پیش روی یاران پاس قرار خواهد داد و شاید مهاجمان این تیم در آن زمان حسرت این روزها را بخورند که چرا با بی دقتی فرصتها را در برابر راه آهن از دست دادند.   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد