گواه پنالتی سوخته پاس برابر شاهین

در حالی که بازی تیم های پاس و شاهین به دقایق پایانی خود نزدیک و نزدیک تر می شد، برخوردی در درون محوطه جریمه تیم شاهین بین صابر میرقربانی و محسن حمیدی به وجود آمد که قاضی میدان به زعم اینکه شاید میرقربانی به قول برخی کارشناسان داوری عمل "سیمولیشن" انجام داده، از اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیم پاس چشم پوشی کرد.  

اما بزرگ ترین گواه این مدعا که در آن لحظه داور می توانست و البته می بایست یک ضربه پنالتی به سود پاس اعلام می کرد این که بعد از بازی محسن حمیدی بازیکن این فصل تیم شاهین و فصل گذشته تیم پاس نزد میرقربانی رفته و از وی بابت برخوردی که بین آن ها پیش آمده بود عذر خواهی کرد و به او گفت که واقعا ندیدمت و نفهمیدم چطوری خوردم بهت و اینکه بابت این برخورد از او عذر خواهی کرد.

 ضمن اینکه محمودخان یاوری سرمربی تیم فوتبال شاهین نیز بعد از بازی وقتی که گزارشگر برنامه نود مطابق معمول و طبق روال این برنامه برای انجام مصاحبه ای بسیار کوتاه در خصوص صحنه های مشکوک بازی به سمت محسن حمیدی رفت، اجازه مصاحبه و گفت و گو را به حمیدی نداد و به نوعی بعد از بازی او را ممنوع المصاحبه کرد. به نظر می رسد که این دو دلیل بهترین گواه برای اثبات سوختن پنالتی پاس در این بازی بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد