بازیکنانم عکس آن چیزی را که گفته بودم عمل کردند

مدیر روستا: داور به اشتباه حرکت میرقربانی را تمارض اعلام کرد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان پس از شکست خانگی برابر شاهین بوشهر گفت: به بازیکنانم گفته بودم نباید مغرور شوید و این تازه ابتدای راه است.

علی اصغر مدیرروستا در کنفرانس خبری پس از بازی برابر شاهین بوشهر تصریح کرد: تیم یاوری می‌دانست ما در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کردیم و بازی بسته‌ای را در دستور کار خود قرار داد و تنها به ضد حملات دل خوش کرده بود.

وی یادآور شد: در ابتدای بازی به بازیکنانم گفته بودم دقایق ابتدایی را چگونه فوتبال بازی کنند و چه تاکتیکی داشته باشند اما در همان دقایق بازیکنانم عکس آن چیزی را که گفته بودم عمل کردند و شاهین توانست با فشار بر روی دروازه ما به گل دست پیدا کرده و شرایط را برای ما سخت کند.

مدیر روستا خاطرنشان کرد: در نیمه اول بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و اشتباهات بازیکنان، موقعیت‌های زیادی را برای مهاجمان بوشهر به وجود آورد اما در نیمه دوم بازی نسبتا خوبی را به نمایش گذاشتیم که در مقابل بازی دفاعی بوشهر موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده ببریم.

وی درخصوص اعتراض به قضاوت داور و صحنه پنالتی بر روی میرقربانی افزود: باید بگویم خطایی مشکوک به پنالتی بود و داور به اشتباه حرکت میرقربانی را تمارض اعلام کرد. در جامعه داوری اسم صابر طوری است که همواره او را به یک بازیکن تمارض کننده می‌شناسند.

وی در ادامه افزود: نفرات خط حمله ما همین‌ها هستند و توان تهاجمی تیم همین است. مهاجمان من قابلیت‌های خوبی دارند اما به خاطر شرایطی که در ابتدای فصل داشتیم و جایگاهی که در قعر جدول داشتیم، مهاجمان تحت تاثیر قرار گرفته و از آن خودباوری که می‌توانند در هر بازی به گل برسند، دور شدند اما باید به آنها نوید این را بدهم که از این به بعد باید فعالیت‌های خود و تلاش خود را بیشتر کنند و در هر بازی گلزنی کنند.

وی درخصوص شایعاتی مبنی بر دستگیری دو بازیکن پاس افزود: من نیز این صحبت‌ها را در قالب شایعاتی شنیده‌ام و باید بگویم این‌ها همه شایعه است. چه کسی دستگیری این دو را دیده است؟ پیامبر (ص) نیز گفت تا چیزی را ندیده‌اید نباید آن را عنوان کنید.

مدیرروستا درخصوص ضعف تیم پاس در شوت زدن به دروازه حریف خاطرنشان کرد: این ضعف کل فوتبال ماست و در تیم ملی نیز شاهد آن هستیم. اگر آمار مسابقه‌های لیگ را ببینید، متوجه می‌شوید که تیم‌ها حتی متوسط شوت‌ها بر روی دروازه حریف را ندارند و ا ین مشکل فوتبال ماست که همواره در تمرین‌ها از هافبک های تیمم می‌خواهم بر روی دروازه شوت بزنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک روی سکه فوتبال شکست است که امروز نصیب ما شد. اگر در مقابل ذوب آهن پیروز شدیم، خوب بازی کردیم ولی وقتی امروز شکست می‌خوریم، قطعا بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد