اسکلت های تپه هگمتانه نیز برای شکست شاهین لحظه شمارند

روزبه شاه علی دوست: همه انگیزه دارند، من بیشتر  

بدون تردید تک تک اعضای مجموعه باشگاه پاس همدان برای رقم زدن یک روز فراموش نشدنی در همدان و در بازی مقابل شاهین بوشهر انگیزه دارند، آن هم انگیزه های خاص خودشان را.  

اما واقعا آیا می توان ادعا نکرد که روزبه شاه علی دوست این هافبک جوان و با اخلاق تیم پاس که در واقع بازی کردن او در بوشهر باعث شد تا آن رای تاریخی که هیچ منطقی در آن مستتر نبود بر علیه تیم پاس صادر شود و بازی دو تیم سه بر صفر به سود حریف اعلام شود.  

حالا نیم فصل دوم و بازی های برگشت از راه رسیده و نوبت به بازی تیم های پاس و شاهین در بوشهر شده. برای آن که از حال و هوای روزبه شاه علی دوست برای این بای خاص بدانید حتما گفت و گوی وی را در زیر بخوانید. 

-          پیروزی خوب و تاریخی پاس بر ذوب آهن را تبریک می گویم. ابتدا در مورد این بازی صحبت کنید .

آن بازی یک بازی کاملا استثنائی و یا به قول شما تاریخی برای پاس بود. اما شاید در آستانه بازی با شاهین دیگر جایز نباشد که در باره آن پیروزی صحبت کنیم. چون آن بازی تمام شده و رفته و حالا فقط خاطره آن باقی مانده. اگر بخواهیم هنوز به این پیروزی فکر کنیم و در باد آن بخوابیم شاید در بازی های بعدی صدمه بخوریم. پس بهتره که روی بازی بعدی تمرکز کنیم و به پیروزی در آن بازی بیندیشیم. 

.-          برای این بازی که سه ا خطاره نیستی؟ 

(با خنده جواب می دهد) خدا را شکر نه... راستش را بخواهید حاضر بودم در تمام بازی های دیگر سه اخطاره بودم ولی این بازی را سه اخطاره نمی شدم. من در این بازی خیلی کار دارم. 

.-          یعنی از الان داری برای شاهین خط و نشان می کشی؟ 

من اهل کرکری خواندن نیستم. اما خب قبول کنید که این بازی برای من شرایط خاصی دارد. چون بازی کردن من در بازی رفت بود که بهانه شد تا آن بازی را سه بر صفر به سود شاهین اعلام کنند. رایی که خیلی عجیب بود

 -           از کجا معلوم که حتما در ترکیب تیم قرار بگیری؟ شاید تصمیم مربیان این باشد که اصلا از تو در این بازی استفاده نکنند. 

این حق طبیعی یک مربی و کادر فنی اش است که از بازیکنان مورد نیازشان برای هر بازی استفاده کنند. اگر کادر فنی پاس هم صلاح بداند که من در این بازی به میدان نروم خب این یک حرف دیگر است. من این حرف ها را در صورتی زدم که در بازی باشم. 

.-           انگار بچه ها و بازیکنان هم دوست دارند که به خاطر تو هم که شده سنگ تمام بگذارند 

نه فقط به خاطر من. بلکه در درجه اول به خاطر خود تیم پاس و این همه هوادار خوبش که قطعا بیشتر از همیشه ورزشگاه قدس را مملو از وجود گرم خود خواهند کرد. اما من هم می خواهم پیشاپیش از هم بازیانم که البته قدری از انگیزه های وافر آن ها به من هم بر می گردد تشکر کنم 

.-       و حرف آخر؟ 

حرف آخر اینکه امروز در همدان همه برای بردن شاهین انگیزه دارند. از بازیکنان تیم گرفته تا کادر مدیریتی و کادر فنی. حتی کارمندان باشگاه و صد البته هواداران و مسئولین استان. امروز در همدان همه برای غلبه بر شاهین انگیزه دارند حتی اسکلت هایی که در موزهء تپه های هگمتانه هستند و باید برای دیدنشان بلیط خرید. امروز در همدان همه برای بردن تیم شاهین انگیزه دارند، اما من بیشتر...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد