قباخلو: نباید نوار پیروزی هایمان قطع شود

مهاجم بلند قامت و فیزیکی تیم فوتبال پاس در خصوص آخرین وضعیت تیمش قبل از رویاروئی با تیم شاهین بوشهر گفت: خدا را شکر این روزها هم خوب بازی می کنیم و هم خوب نتیجه می گیریم و بی تردید به روزهای اوج خود در لیگ رسیده ایم.  

مقداد قباخلو افزود: مجموعه تیم پاس برای رسیدن این تیم به این شرایط وقت زیادی گذاشتند و زحمات بسیاری را کشیدند و اگر این روزها در شرایطی هستیم که خوب و زیاد می بریم این وضعیت به راحتی و بدون زحمت به دست نیامده.  

مهاجم تیم پاس ادامه داد: ما نباید اجازه بدهیم به هر دلیلی این روند خوب قطع و نوار پیروزی هایمان پاره شود.  

قباخلو در پاسخ به این سئوال که فکر می کند آیا در ترکیب تیم پاس برای این بازی حضور داشته باشد یا خیر گفت: این بستگی به تصمیم کادر فنی و در راس آن ها مدیر روستا دارد. در هرحال من مثل یک سرباز در اختیار تیم هستم. اگر به میدان رفتم و بازی کردم که در میدان همه تلاشم را برای رقم خوردن نتیجه خوب به خرج می دهم و اگر هم با صلاحدید کادر فنی به میدان نرفتم، برای پیروزی تیمم دعا می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد