سه شنبه شلوغ ترین روز ورزشگاه قدس را خواهیم دید

دکتر حسنی: لیدرهای پاس مسئولیت پذیرهستند

دکتر علی حسنی رئیس کانون هواداران باشگاه پاس همدان که این روزها این کانون با هدایت وی سر و شکل منظم و منضبطی را به خود گرفته گفت: خوشبختانه در پی جلسات متعدد توجیهی که در کانون باشگاه پاس همدن برگزار گردید و با تلاش های قابل تقدیری که معاونین این کانون انجام داده اند، حالا می توانیم مدعی باشیم که یکی از کانون های خوب در کشور را داریم و باید به کانون هواداران باشگاه پاس افتخار کنیم.

دکتر حسنی در ادامه این گفت و گو افزود: حالا لیدرهای ما در چارچوب قوانین کانون که با صلاحدید باشگاه سیاست گذاری شده گام بر می دارند و همه لیدرها تابع سیستم و قانون هستند و دیگر ما شاهد این نیستیم که برخی از لیدرها خود محور و تابع احساسات خود باشند. اما خب در عین حال کانون هواداران باشگاه پاس همدان مجهز به سیستم کمیته انضباطی گشته که خدای ناکرده در صورت بروز هرگونه تخطی از سیاست های باشگاه، این کمیته انضباطی با خاطیان برخورد خواهد کرد.

رئیس کانون هواداران باشگاه پاس همچنین در خصوص روز سه شنبه و بازی حساسی که قرار است بین تیم های پاس همدان و شاهین بوشهر برگزار گردد نیز گفت: قدر مسلم روز سه شنبه ورزشگاه قدس شلوغ ترین روز خود را خواهد دید. شواهد گواه این موضوع می باشد و به خوبی از جو حاکم بر ورزش همدان می توان دریافت که فوتبالدوستان همدان مترصد فرا رسیدن زمان این بازی بودند تا اتفاقات بازی رفت را در همدان جبران کنند. لذا کانون هواداران باشگاه پاس تمهیدات خاص و ویژه ای را برای این منظور در نظر گرفته و ما خود را ملزم کردیم تا با مدریت بر جریان حضور پر شور مردم در ورزشگاه قدس، خاطره ای خوش را در اذهان عمومی همدانی ها برای سالیان سال رقم بزنیم و واقعا امیدواریم که این بازی در نهایت با پیروزی تیم پاس پشت سر گذاشته شود تا شیرینی این خاطره مضاعف گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد