مصاف با شاهین متفاوت ترین رقابت نیم فصل دوم پاس است

سرهنگ پیمبری : حقمان را پس می گیریم

قائم مقام باشگاه و سرپرست تیم فوتبال پاس گفت : در بازی مقابل شاهین حرف های زیادی برای گفتن داریم که مهم ترین آنها اثبات برتری و گرفتن حق پایمال شده پاس همدان است. 

سرهنگ مجتبی پیمبری در خصوص بازی هفته بیست و ششم تیمش که سه شنبه همین هفته مقابل شاهین بوشهر انجام خواهد شد عنوان کرد : در بازی رفت ، شاهینی ها بدون هیچ تلاشی و به ناحق یک امتیاز از ما صلب و در عوض سه امتیاز به سود خود ثبت کردند.

وی تأکید کرد : گرچه ما به دنبال احقاق حقمان در دادگاه و شکستن این رأی نا عادلانه هستیم و گام های مؤثری در این زمینه برداشته ایم اما در حال حاضر مهم ترین هدف ما این است که در میدان بازی ، برتری خود را اثبات کرده و نشان دهیم که در دور رفت پاس به دلایل فنی مغلوب شاهین عنوان نشد ، بلکه قربانی اشتباهات شد .

سرپرست تیم فوتبال پاس با اشاره به این که در هفته بیست و پنجم از پاس واقعی رو نمایی شد اضافه کرد : در بازی مقابل ذوب آهن توانستیم با اقتدار سه امتیاز کسب کنیم و تیمی را که در کورس قهرمانی است شکست دهیم و شکوه پاس واقعی را بازگردانیم .

وی افزود : برای شادی هر چه بیشتر دل هواداران باید متفاوت ترین بازی نیم فصل دوم را هم با مؤفقیت پشت سر بگذاریم تا ضمن کسب سه امتیاز دیگر ، حقی که بر گردن ما و متعلق به پاس و مردم همدان است ، به نوعی در میدان مسابقه هم پس بگیریم .

سرهنگ پیمبری در خاتمه اظهار داشت : تمام تلاش ما در جهت کسب رضایت مردم خوب و فهیم همدان است بنابراین از آنها می خواهم همانند هفته های اخیر روز سه شنبه به ورزشگاه قدس بیایند تا همگام با تیم خود در اثبات حرفهای ناگفته گام بردارند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد