هواداران پاس شاهین را قبل از بازی از پا در می آورند

اکبری: پاس گل دادن را دوست دارم

یداله اکبری هافبک با تجربه تیم فوتبال پاس همدان که روزهای خوبی را با این تیم سپری می کند و آخرین گل تیم پاس هم که یک گل بسیار با ارزش و سه امتیاز در خارج از خانه هم بود توسط وی به ثمر رسید، چند دقیقه ای را با ما گفت و گو کرد.  

اکبری ابتدا به بازی تیمش مقابل ذوب آهن اشاره کرد و گفت: این منصفانه نیست که ذوب آهنی ها بخواهند با توسل به مطالب حاشیه ای پیروزی تیم ما را لوث کنند. هر کسی نداند خود ذوبی ها این را خوب می دانند که تیم برتر آن میدان و تیمی که شایسته کسب پیروزی بود پاس بود نه ذوب آهن. ما در آن بازی همه کار با ذوبی ها کردیم و منصفانه ترین نتیجه ای که می توانست بر آن بازی حاکم شود پیروزی پاس بود.  

وی سپس به آن ضربه پنالتی و گل حساسش اشاره کرد و گفت: گرچه شاید طی این یکی دو سال اخیر پنالتی هائی بوده که من زدم و گل نشده، اما قبول کنید که متخصص زدن ضربه پنالتی هستم. زمان زدن آن ضربه نیز با اطمینان خاطر خاص و تمرکز کامل پشت توپ ایستادم و قبل از زدن ضربه نیز به گل شدن آن اطمینان داشتم.

وی افزود: از اینکه این روزها نقش تاثیرگذاری را در پاس دارم خیلی خوشحالم. در بازی مقابل صبا پاس گل دادم و در مقابل ذوب گل زدم.  

کاپیتان این روزهای پاس در پاسخ به این سئوال که در کل دادن پاس گل را بیشتر می پسندی یا گل زدن را گفت: هر کدام از این ها یک شیرینی خاص خودش را دارد. هم گل زدن شیرین و دوست داشتنی است و هم پاس گل دادن. البته از دید عوام گل زدن همیشه بهتر است و گل زن نیز همیشه به چشم می آید. اما من پاس گل دادن را هم خیلی دوست دارم چون اصلی ترین وظیفه یک هافبک بازی سازی و ارسال پاس های تمام کننده ا ست.  

هافبک بازی ساز و آقای پاس گل تیم پاس در آخر نیز به بازی روز سه شنبه تیمش مقابل شاهین بوشهر اشاره کرد و گفت: با توجه به نتایجی که این روزها پاس گرفته طبیعی است که انتظار از این تیم بالا رود. به خصوص که قرار است یک بازی خانگی کنیم. ولی خب فوتبال ورزشی است که رو ندارد و اصلا قابل پیش بینی نیست. اگر قرار باشد تیم ما به دلیل نتایج قبلی اش مغرور شود ممکن است در این بازی با مشکل مواجه شویم.  

اکبری حضور پرشور هواداران در این بازی را یک نقطه برتری و قوت برای پاس دانست و گفت: قطعا هواداران ما کاری خواهند کرد که تیم شاهین قبل از شروع مسابقه شکست را پذیرا باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد