مدیرروستا: وقتی 40 امتیازی شدیم خیال‌مان راحت می‌شود

پاس همدان از جمله تیم‌هایی است که در نیم فصل دوم روند رو به رشدی پیش گرفته و با مدیریت و کادر فنی جدید خود موفق شد از جمع فانوس به دستان جدا شود.دراین میان سرمربی پاس هم کارنامه موفقیت‌آمیزی داشته است. شاهکار پاس و مدیرروستا شکست دادن ذوب‌آهن مدعی در اصفهان بود که البته با اعتراض شدید ذوبی‌ها به قضاوت محمود رفیعی داور بازی همراه بود.

اصغر مدیرروستا سرمربی موفق پاس همدان درباره بازی و اتفاقات آن می‌گوید: «به جرات می‌توانم بگویم پاس از لحاظ فنی و فوتبالی برتر و سرتر از ذوب‌آهن بود و فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود. اگر ذوبی‌ها به بحث داوری اعتراض دارند نباید پیروزی و کار تیم حریف را زیر سئوال ببرند. به نظرم یکی دو بازیکن ذوب‌آهن آنقدر خودشان را در محوطه جریمه زمین انداخته اند که این ذهنیت برای داوران به وجود آمده که همیشه تمارض به خطا می‌کنند! داور هم انسان است و جایزالخطاست و شاید در یک صحنه به سود یا به ضرر ما دچار اشتباه شده باشد.»

سرمربی پاس با وجود روند رو به رشد تیمش هنوز احساس امنیت نمی‌کند و معتقد است با رسیدن به امتیاز 40 خیال‌شان از بابت بقا کاملا راحت می‌شود: «ما در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته‌ایم و اگر جدول دور برگشت لیگ تهیه شود فکر می‌کنم پاس یکی از صدرنشینان باشد. این موفقیت نسبی هم به واسطه مدیریت خوب و تلاش و همت و غیرت کادر فنی و بازیکنان و حمایت مردم خوب همدان به دست آمده است. اما ما هنوز خودمان را کامل نمی‌دانیم و در‌حال برطرف کردن ضعف های باقیمانده هستیم. تا زمانی که به امتیاز 40 نرسیم نمی‌توانیم بگوییم خیال‌مان راحت شده البته تلاش ما این است که به جایگاه مناسبی برسیم.»

تیم مدیرروستا این هفته باید با تیم شاهین‌بوشهر بازی کند. دیداری که از لحاظ حساسیت جدولی و اتفاقاتی که در بازی رفت دو تیم افتاد و 3 امتیاز از پاس کسر شد از اهمیت زیادی برخوردار است. سرمربی پاس دراین‌باره می گوید: «ما شاهین را یک تیم قوی می‌دانیم تیمی که از مربی باتجربه و سرمربی چون یاوری سود می برد ما به فکر انتقام و این چیزها نیستیم و می‌خواهیم 3 امتیاز بازی خانگی را بگیریم.»

نظرات 1 + ارسال نظر

وب جالبی داری خداییش محتوای خوبی داره بی تملق میگم اگه دوست داشتی منم با نام
(تبلیغات موثر و درامد )
لینک کن و بگو شما رو
با چه اسمی لینک کنم ؟؟.....
اگه به منم سر بزنی خوشحال میشم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد