سوشا مکانی: شاید پاس همدان هم قهرمان لیگ برتر شود

دروازبان تیم فوتبال پاس همدان در واکنش به بردهای اخیر این تیم گفت: باتوجه به امتیازاتی که تیم های صدر جدولی از دست می دهند ما در صورت ادامه بردهای خود شاید به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یابیم.  

سوشا مکانی افزود: بردهای اخیر تیم ما هیچ جای تعجب ندارد زیرا با توجه به پتانسیل بالایی که تیم ما دارد نباید در جمع تیم های پایین جدولی قرار می گرفت.

وی با اشاره به این که برای تیم پاس همدان دیگر بازی های بیرون از خانه هم با داخل خانه تفاوتی نمی کند تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان تیم ما به خود باوری لازم رسیده اند وحتی در بازی های بیرون از همدان هم به فکر کسب هر سه امتیاز هستند این مسئله کمک فراوانی به ارتقای رتبه مادر جدول رده بندی می کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ali mahrooz 1388/11/10 ساعت 23:47 http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

لاست 1388/11/11 ساعت 00:40 http://www.lost6.ir

سلام چه وب جالبی داری . اگه موافق باشی با هم تبادل لینک کنیم ، شما وب منو با عنوان :: سری ششم سریال لاست :: لینک کن و خبرم کن که با چه عنوانی لینکت کنم. موفق باشی . بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد