هواداران شاهین را در منگنه قرار می دهند

شاه علی دوست: این بازی برای من یک بازی متفاوت است

بازی پاس و شاهین یک بازی کاملا متفاوت برای پاسی ها است، آن هم به دلیل اتفاقات روی داده در بازی رفت و کسر امتیازات آن بازی از پاس و اهدای امتیازات کامل به شاهینی ها.  

اما قطعا در بین همه پاسی ها این بازی برای روزبه شاه علی دوست یک بازی کاملا متفاوت است، چون بازی کردن او در آن بازی بهانه ای شد برای تغییر نتیجه آن و آن پیروزی اهدائی به شاهین بوشهر که به لطف همان امتیازات فعلا در جمع سه تیم انتهائی جدول قرار ندارد.  

هافبک جوان و با اخلاق تیم پاس در گفت و گو با ما گفت: شک نکنید که این بازی برای من خیلی متفاوت است. باور کنید آنقدر انگیزه دارم که در این بازی خودم به تنهائی یک تیم هستم و شاید خودم به تنهائی باعث پیروزی خوب پاس در این میدان شوم.  

روزبه ادامه داد: در بازی قبلی هم اصلا حق ما نبود که آن اتفاق بیفتد. من امیدوارم که در این بازی بتوانم جبران مافات کرده و چون خودم را در رقم خوردن آن نتیجه نا حق مقصر می دانم باید تلافی آن را در همدان در بیاورم.  

شاه علی دوست همچنین به نقش حضور هواداران در این بازی اشاره کرد و گفت: درخواست من از همه هوادارن این است که به خاطر من و به خاطر تیم پاس در این بازی بیشتر از گذشته به ورزشگاه بیایند و خیلی پرشور تر از همیشه تیم را تشویق کنند. به هرحال ما هم باید این بازی را ببریم و به لطف امتیازات این بازی جایگاه خود را در میانه های جدول تثبیت کنیم و هم تلافی بازی رفت را سر شاهینی ها در بیاوریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد