دعوت باشگاه پاس همدان از هواداران

اگر مقابل شاهین پیروزی می خواهید سه شنبه به ورزشگاه بیائید

البته شرایط به گونه ایست که به خودی خود چنین به نظر می رسد تیم فوتبال شاهین بوشهر روز سه شنبه هیچ چاره ای ندارد جز اینکه هر سه امتیاز بازی را در همدان بگذارد و دست خالی به بوشهر بازگردد.  

اما این مسئله نیز قابل کتمان نیست شاید پاسی ها و همه پاسی ها، اعم از کادر مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و صد البته هواداران این تیم نسبت به این بازی دید دیگری دارند و برای کسب پیروزی در این بازی انگیزه ای به مراتب قوی تر از سایر بازی ها دارند.

از آن جائی که دیدار رفت دو تیم پاس و شاهین در بوشهر با  اتفاقات تلخی همراه بود که در نهایت و با رای نه چندان عادلانه ای که صادر شد، به خاطر یک سلسله اشتباهاتی که از سوی مقامات مسئول و ذیربط صورت گرفت در نهایت نتیجه بازی سه بر صفر به سود شاهین بوشهر اعلام گردید.  

هرچند باشگاه پاس همدان از آن جائی که خود را در مورد این رای کاملا محق می داند، کماکان مجدانه در پی بازگرداندن نتیجه آن بازی به آنچه که در زمین رقم خورده می باشد، اما خب عزم راسخ مردان پاس برای نوعی جبران مافات در همدان نیز در نوع خود ستودنیست.

عزم مردان پاس برای کسب یک نتیجه بسیار مطلوب مقابل شاگردان محمود یاوری کاملا جزم است و با توجه به آمادگی وافر و شرایط بسیار خوب این تیم و نتایج گذشته شاگردان مدیر روستا چنین به نظر می رسد که چاره ای جز تسلیم برای بوشهری ها مقابل محبوبان شهر همدان باقی نیست، اما به طور مسلم حضور حضور گرم و پر شور هواداران نیز می تواند در این بازی شرایط خاصی را برای بوشهری ها پدید آورد.

به همین دلیل باشگاه پاس همدان نیز رسما از همه دوستداران این تیم در همدان و حتی شهر های اطراف و دیگر شهر های استان درخواست دارد در صورتی که دوست دارند تیم پاس با یک پیروزی خوب و ترجیحا پرگل شاهین را از پیش رو بردارد تا هم خیز مناسبی که به سوی رتبه های میانی جدول آغاز کرده را ادامه دهد و هم اتفاقات تلخ بازی رفت دو تیم را در همدان تلافی نماید، به ورزشگاه بیایند و از ورزشگاه قدس جهنمی غیر قابل عبور بسازند برای شاهینی ها.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد