هواداران مقابل شاهین باید سنگ تمام بگذارند

عابدی نژاد: هم قبل از بازی به یاوری گل می دهم و هم در بازی

با توجه به اینکه تیم پاس در پنج بازی آخر خود صاحب چهار پیروزی و یک تساوی شده، انتظارات نیز از این تیم بالا رفته و حالا کسب یک پیروزی خانگی برابر شاهین بوشهر برای پاس می تواند بسیار محتمل باشد.  

در این بین یکی از بازیکنان پاس نیز که همراه با این تیم احیا شده و حالا بازیهای خوبی را در خط دفاعی پاس به نمایش می گذارد کسی نیست جز همت عابدی نژاد. 

مدافع شیرازی تیم پاس که هفته هاست یکی از برترین های این تیم می باشد. بعد از بازی پاس و ذوب آهن با وی گفت و گوئی را انجام داده ایم که در زیر می خوانید:

- قبل از هرچیز پیروزی با ارزشتان مقابل ذوب آهن را تبریک می گویم. در خصوص این بازی صحبت کنید لطفا

 من هم متقابلا این پیروزی را به همه هواداران پاس تبریک و شما زحمت کشان این تیم تبریک می گویم. این پیروزی در واقع متعلق به مردم همدان است.

- قبل از بازی هم فکر می کردید که این بازی را ببرید؟

راستش را بخواهید آنقدر آقای مدیر روستا از نظر روحی  و روانی هم برای این بازی با ما کار کرده بود که حس پیروزی طلبی در ما ایجاد شده بود و این اعتماد به نفس را نیز پیدا کرده بودیم که این بازی را هم می توانیم ببریم.

- ذوب آهن کمتر از حد انتظار بود یا پاس بیشتر از حد انتظار؟

فکر می کنم ذوب آهن همان بازی همیشگی خودش را انجام داد. اما پاس خیلی خوب بازی و شایسته این پیروزی بود.

- یک صحنه هم به نظر رسید که پیراهن خلعتبری را در محوطه جریمه کشیدی که داور آن را ندید.

نه اینطوری نبود. دست من روی سینه خلعتبری بود ولی هیچ فشاری وارد نکردم که خلعتبری دایوینگ کرد و داور هم به خوبی متوجه شد.

- از بازی با ذوب آهن بگذریم. این هفته با شاهین بوشهر بازی دارید. تیمی که مربی فعلی آن قبلا در برق شیراز مربی شما بوده. در خصوص این بازی و تقابل با مربی سابقت چه نظری داری؟

شرایط به گونه ایست که به نظر می رسد پاس باید این بازی را ببرد. اما فوتبال یک ورزش غیر قابل پیش بینی است و اگر یک لحظه غفلت صورت گیرد ممکن است نتیجه ای رقم بخورد که قابل پیش بینی نباشد. ما می توانیم شاهین را ببریم اما از پیش برنده نیستیم و باید برای این پیروزی زحمت بکشیم. درمورد آقای یاوری هم باید بگویم که ایشان دو سال در برق مربی من بودند و قطعا رویاروئی با تیم ایشان برای من هم اهمیت خاصی دارد.

- با توجه به اینکه شاید هواداران پاس دل خوشی از تیم شاهین نداشته باشند برای آقای یاوری قبل از بازی گل می بری؟

این رسم ادب و احترام است که من قبل از بازی برای مربی سابق خودم گل ببرم و حتما این کار را می کنم. اما خب در جریان بازی هم اگر در ترکیب تیمم باشم سعی می کنم به تیم آقای یاوری گل بزنم. یعنی قبل از بازی و در جریان بازی برای آن ها گل کنار می گذارم.

-  فکر می کنی روند پاس به همین ترتیب ادامه پیدا کند؟

خوشبختانه شرایط خوبی بر تیم حاکم است. آقای سردار ملاحی به خوبی تیم را اداره می کند. آقای پیمبری هم تلاش زیادی برای ایجاد یک فضای آرام و بی دغدغه برای بازیکنان به خرج می دهد و کادر فنی و آقای مدیر روستا هم به خوبی کار خود را انجام می دهند. این روزها بازیکنان هم خیلی انگیزه دارند و دوست دارند که این نتایج و پیروزی ها ادامه داشته باشد. انشاءاله که همینگونه هم خواهد بود.

- و حرف آخر؟

حرف آخر اینکه من از همه هواداران خواهش می کنم به خاطر اتفاقات بازی رفت پاس و شاهین، روز بازی با شاهین ورزشگاه را خیلی بیشتر از قبل پر کنند و کاری کنند که شاهین قبل از ورود به زمین 3 بر صفر از پاس عقب بیفتد و این کار را فقط هواداران خوب ما می توانند انجام دهند.

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا 1388/11/10 ساعت 22:04 http://topboy203.blogsky.com

شیر شاهین بوشهر
هیچوقت هواداران همدانی به پلی هواداران بوشهری نمیرسند

[ بدون نام ] 1388/11/11 ساعت 11:23

البته معلومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
روباه بیشتر بهش میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد