تحول آرام سردار به بار نشست

به این می شود گفت؛ پاس بزرگ همدان

علی ثقفی

هگمتانه- سرویس ورزش: در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور تیم فوتبال پاس همدان توانست بر تیم دوم جدول رده بندی غلبه کرده و یاد و خاطره پاس بزرگ را زنده کند. 

در شرایطی که تیم پاس تا حدودی از قعر جدول فرار کرده و در میانه های جدول قرار گرفته بود، به سبب اختلاف کم تیمها، نتیجه دیدار هفته بیست و پنجم این تیم در برابر ذوب آهن اصفهان نقشی حیانی در حفظ جایگاهش در جدول رده بندی را بازی می کرد.

پیش ار این دیدار ، غیبت چند مهره کلیدی نظیر مجید غلام نژاد، امید خورج و وریا غفوری مشکلات زیادی را فرا روی پاسی ها قرار داده بود و  خوش بین ترین هوادار پاس هم فکر نمی کرد که این تیم بتواند ذوب آهن را در اصفهان شکست دهد.

بازی زیبای پاس در همان دقایق ابتدایی از ذهن بیننده این فکر را می گذراند که این تیم پاس است که میزبان است یا وضعیت دو تیم در جدول بر خلاف شرایط موجود است؛ پاس آنقدر زیبا و رو به جلو بازی می کرد که اینگار نه اینگار میهمان تیم دوم جدول رده بندی است.

بازیکنان جایگزین به قدری خوب ظاهر شدند که اصلاً جای خالی نفرات اصلی احساس نشد تا حاصل زحمات فنی مدیر روستا در این میدان بیشتر هویدا شود.

سردار ملاحی از زمانی که سکان مدیریتی پاس را به عهده گرفت، بی سر و صدا و با دوری از هیاهو با اسفاده از روش آهسته و پیوسته، آرام آرام شرایط را به سمت و سویی که در سر داشت سوق داد تا اکنون شاهد بروز و نمایش حاصل زحمات و برنامه ریزی های او باشیم.

ملاحی با کمک یار همیشگی اش، سرهنگ مجتبی پیمبری که افراد بومی نیز می باشد با اعمال کمترین تغییرات ممکن، تیم پاس را با تحولی اساسی رو به رو ساخت تا اصول اجرایی مدیریت در فوتبال را به رخ خیلی ها کشیده باشد. هرچند هدف سردار ملاحی هرگز چنین چیزی نبود اما در نتیجه گیری حاصل کار چهار ماهه او و همکارانش، رسیدن به چنین نتیجه ای کار دشواری نیست.

پاس همدان با نتیجه خوبی که این هفته در اصفهان گرفت، یاد و خاطره پاس بزرگ را در اذهان زنده کرد و این روند مثبت حاصل زحمت و همدلی کل مجموعه کاری پاس همدان از سلطانی، مسئول تدارکات تیم تا خود سردار ملاحی است.

نباید توقعات را از پاس بالا برد اما اگر پاس با همین روند پیش برود قرار گرفتن در جمع پنچ تیم برتر در پایان لیگ، دور از دسترس نخواهد بود.

امیدواریم پاس همدان در دیدارهای بعدی هم با همین روش و روند به کار خود ادامه دهد تا بار دیگر شاهد طنین انداز شدن شعار "پاس بزرگ همدان" در ورزشگاه شهدای قدس همدان باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
اکرم 1388/11/10 ساعت 08:55

امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد