مدیر روستا: خطر سقوط هنوز پاس را تهدید می‌کند

پس از چهار ماه نشست خبری مدیرعامل و سرمربی جدید تیم فوتبال پاس با اصحاب رسانه همدان برگزار شد.

سرمربی تیم فوتبال پاس در این نشست گفت: هنوز از خطر سقوط رهایی نیافته ایم.

علی اصغر مدیر روستا افزود: نباید غفلت کنیم چراکه تمام رقبا سخت هستند و ما تنها 30 تا 40 درصد کارمان را انجام داده ایم. همه حریفان خطرناک هستند و فرق زیادی بین ذوب آهن و ابومسلم وجود ندارد اما تصور اینکه ما برابر ذوب آهن از پیش باخته ابم اشتباه محض است.

وی درباره غیبت چند مهره اصلی پاس در برابر ذوب آهن گفت: تمامی نفراتی که در تمرینات حاضر هستند ارزش خود را دارند و افراد جایگزین باید به مراتب بهتر از نفرات اصلی کار کنند.

سرمربی پاس درباره شایعاتی مبنی بر اعتراض غلام نژاد به عدم دریافت مطالباتش و ترک تیم گفت: خوشبختانه در تیم اصلا مشکل انضباطی وجود ندارد و غلام نژاد به علت پارگی رباط در تمرینات غیبت دارد. او چند روز پیش چک خود را از باشگاه دریافت کرد و مسائل مالی نقشی در غیبتش ندارد.

مدیر روستا ادامه داد: مرتضی عزیز محمدی دیگر بازیکن مصدوم پاس از هفته بعد به تیم اضافه می شود، ضمن اینکه ما یک جوان خوب همدانی به نام مهرداد رضایی را جذب کرده ایم که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی پاس درباره دیدار این تیم در رقابتهای جام حذفی گفت: در حال حاضر تمام فکرمان معطوف به لیگ است اما نیم نگاهی هم به جام حذفی داریم، در هفته ای که برای جام حذفی تمرین می کنیم روی آن مسابقات تمرکز خواهیم کرد و من به بازیکنان گفته ام که با پنج پیروزی به سادگی می توانیم قهرمان جام حذفی شده و به لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا راه پیدا کنیم.

مدیر روستا همچنین درباره ضعف گلزنی مهاجمان پاس گفت: برای گل زدن مهاجمان را تحت فشار قرار نداده ایم، اصلا مهاجم باید پس از دو هفته به گلزنی فکر کند اما متاسفانه برخی از مهاجمان ما مدتهاست گل نزده اند و علت اصلی منفی شدن تفاضل گل تیم همین مساله است.

وی در خصوص ممانعت از حضور امیر ابوالحسنی در اردوی تیم ملی امید اظهارداشت: من موافق حضور بازیکنان در اردوهای تیم ملی هستم اما با توجه به دوری مسافت، زیاد به صلاح نبود که در این اردو شرکت کند.

مدیر روستا در پایان در مورد تاکتیک تیم پاس برای دیدار برابر ذوب آهن گفت: ما تمریناتمان را دنبال می کنیم و در مسابقات با تمام قوا ظاهر می شویم هرکس می گوید که در هر بازی تاکتیک خاصی را اتخاذ کرده بزرگنمایی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد