شعارهای روی پیراهن‌های پاس اعتقادی است، نه سیاسی

ملاحی: اگر کوتاهی شود، سال بعد تیم خوبی بسته نخواهد شد

مدیر عامل باشگاه پاس با رد شایعه سیاسی بودن شعارهای روی پیراهن های پاس، گفت: این شعارها اعتقادی است. شعار زمانی سیاسی است که از جناح خاصی حمایت شده باشد.

سردار کریم ملاحی در جمع خبرنگاران افزود: چه بسا که در زمان انتخابات این اتفاق افتاد و برخی تیم ها تحرکاتی نیز در این زمینه داشتند اما وقتی که رکن نظام ما بر پایه ولایت و بر اساس مسایل دینی ترسیم شده، حمایت از رکن اسلام نمی تواند جنبه سیاسی داشته باشد. شعارهای ما در جهت یادآوری جایگاه رفیع ولایت است که به مذاق دشمنان ما خوش نمی آید و انتظار نداریم که کسی در داخل کشور بخواهد مخالفتی با این مسأله داشته باشد.

وی افزود: جایگاه ولایت به قدری بالاست که نیازی به حمایت ذره هایی مانند ما ندارد و علت اینکه از اسپانسرهای مالی استفاده نمی کنیم، شان بالای پیراهن پاس است. ما پیراهن پاس را به 5 میلیون یا 10 میلیون که شرکت های تجاری در دیدارهای برابر تیم های سرخابی به می پردازند، نمی فروشیم اما اگر مانند تیم های بزرگ کشور می توانستیم برای یک فصل کامل از این راه یک یا دو میلیارد دریافت کنیم، حتما این کار را می کردیم.

ملاحی ادامه داد: وضعیت کاری تیم ما برای سال بعد مشخص نیست و اگر نتوانیم اعضای هیات مدیره را گرد هم جمع کنیم، تأخیر حاصله ممکن است موجب شود تیم مانند سال گذشته خوب بسته نشود.

وی با اشاره به دشواری جمع کردن اعضای هیات مدیره در یک مکان، اظهار داشت: خوشبختانه افراد خوب و تأثیرگذاری در هیات مدیره پاس حضور دارند که با حضور افرادی چون دکتر حاجی بابایی و دکتر مرادی یا شخصی مثل ایشان به فروش اهمیت دهد، پاس می تواند به ثبات بیشتری دست پیدا کند. متأسفانه با اتفاقی که برای دکتر مرادی پیش آمد کار ما سخت شد اما اگر وی در جمع ما بود، از همین الان می توانستیم برای سال بعد برنامه ریزی کنیم.

ملاحی اضافه کرد: در صورتی که مسوولان استان بخواهند و شرایط را فراهم کنند، در پاس خواهیم ماند و این تیم را به جایگاه اصلی اش باز می گردانیم.

مدیرعامل پاس در خصوص شکایت منصوریان و بگوویچ از پاس، اظهار کرد: در مورد وضعیت منصوریان ابهاماتی وجود دارد اما نباید حقی از وی ضایع شود. منصوریان پس از شکست در برابر راه آهن در برابر دوربین ها گفت که توان ادامه کار را ندارد و استعفا کرد اما اکنون مدعی است که اخراج شده است! در مورد بگوویچ هم مدارک موجود نشان می دهد که وی طلب چندانی ندارد. متأسفانه کمیته انضباطی بدون اینکه خلاصه ای از شکایت ها را ارسال کند، برای باشگاه دعوتنامه ارسال می کند و تا زمانی که نماینده باشگاه در جلسه حاضر نشود، مشخص نمی شود که علت شکایت چه مسأله ای بوده است!

سردار ملاحی در خصوص یک امتیاز دیدار با شاهین، گفت: ما در سایت باشگاه پاس به مسایل روحی و روانی یک امتیاز را برای منظور کرده ایم و در همین راستا شکایتی را نیز مجتمع قضایی صدر که فدراسیون فوتبال در آن محدوده واقع شده است، ارایه کرده ایم.

وی گفت: خوشبختانه قاضی پرونده اشراف زیادی به مسایل فوتبالی دارد و امید زیادی به بازگشت امتیازمان داریم. نه تنها ما، بلکه سایر تیم ها ممکن است از دو امتیاز اضافه شده به شاهین ضرر کنند.

وی در خصوص وضعیت پاس برای فصل آینده گفت: آنچه مسلم است، پاس باید به حرکتش ادامه دهد، به همین علت در اولین فرصت هیات مدیر را جمع خواهیم کرد تا برای فصل بعد سیاست گذاری کنند.

ملاحی بیان داشت: قول می دهم که اگر زمینه کار فراهم باشد، بتوانیم با استفاده از ارتباطات قوی ای که داریم، بازیکنان خوبی را به همدان بیاوریم. طبق بررسی ما 9 نفر از بازیکنان اصلی تیم در پایان فصل قراردادشان تمام می شود اما اگر بتوانیم رضایتشان را جلب کنیم در همدان خواهند ماند.

مدیر عامل پاس در خصوص کانون هواداران و تغییرات به وجود آمده گفت: من فردی را در سمت رییس کانون هواداران منصوب کردم که یک چهره دانشگاهی است و به سبب سابقه همکاری که از قبل با هم داشتیم، می دانستم که با آمدن وی تغییرات مثبتی پیش خواهد آمد.

ملاحی افزود: دکتر حسنی در برنامه کوتاه مدتش که ساماندهی لیدرها و سازماندهی سکوها بود، خوب عمل کرده و در برنامه بلند مدتش، الکترونیکی کردن بلیت ها را نیز در دستور کار دارد. با وجود علاقه مندان زیادی که در همدان وجود دارد، وقوع این کار نیز به سادگی امکان پذیر است.

ملاحی در خصوص تامین هزینه های مالی باشگاه اظهار داشت: مسایل مالی و اقتصادی وجود داشته اما متاسفانه حرکت چندان مثبتی صورت نپذیرفته است. اگر زمان خدمت من در پاس کمی طولانی باشد، مثل دورانی که در ابومسلم داشتم، می توانم با برنامه ریزی 50 در صد از هزینه های باشگاه را تامین کنم. در حال حاضر به دنبال فردی هستیم که بتواند حرکت های مثبت اقتصادی را در باشگاه پایه ریزی کند.

وی در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه، در خصوص مجموعه کاری خود گفت: مدیر روستا بسیار فراتر از تصور ما کار کرده و پیمبری از نیروهای بسیار زحمت کش و پر تلاش است که خیلی کمک حال پاس بوده است، ضمن این که تاثیرگذاری مطبوعات و رسانه ها در نتیجه گیری های اخیر پاس نیستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد