کار سخت سپاهان در سرمای همدان

گرچه در نگاه اول اختلاف جایگاههای دو تیم پاس و سپاهان در جدول رده بندی پیش بینی دیگری از نتیجه این دیدار حساس را موجب می شود اما مرور بازی رفت این دو تیم هم به ما اثبات می‌کند که باید روز سختی را برای سپاهان انتظار داشت.

پاس همدان که این روزها روند رو به رشد و نتایج قابل قبولی را کسب کرده و دست خالی از بازی‌هایی که دارد خارج نمی‌شود، در بازی‌ها‌ی حساس هفته بیست و یکم و بیست و دوم خود توانست برابر تیم های فولاد خوزستان ( از رقبای این تیم در انتهای جدول ) و استقلال اهواز ( حریف سرسخت خارج ازخانه ) دو برد متوالی ارزشمند کسب کند و با 25 امتیاز و تنها با اختلاف دو،سه امتیاز از تیم های میانه جدول، در رتبه 13 جدول رده بندی قرار گیرد.

سیر صعودی و آمادگی خوب بازیکنان تیم باعث شده سفید و سبز پوشان همدانی بی صبرانه در انتظار بازی خانگی خود مقابل تیم صدر نشین لیگ باشند تا با شکست این تیم علاوه بر تثبت و تحکیم قدرت خود، با انتهای جدول خداحافظی کرده و در پی کسب یک مقام درخور در حد نام پاس ، برای نماینده محبوب همدان در لیگ برتر باشند.

سپاهانی‌ها در بازی رفت تیم نه چندان قدرتمند پاس را که با علی منصوریان شرایط خوبی نداشت با ضرب و زور داوری از پیش رو برداشتند و حالا که  پاس شرایط بسیار بهتری دارند یقیناً‌ قادرند دردسر بیشتری برای صدرنشینی تولید کنند.

این اتفاقی است که رخ دادن آن به هیچ وجه عجیب نیست. بخصوص که سرمای همدان فضا را برای نمایش همه تیم‌های لیگ دشوار خواهد کرد

 با مراجعه به صفحه نخست از جدید ترین اخبار سایت بازدید نمائید

نظرات 1 + ارسال نظر
مردی از قوم گیلان 1388/10/24 ساعت 10:05

سپاهان طوفان زرد آسیاست منتها نمیدونم چرا جلوی پایین جدولیا نیمتونه طوفان باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد