برای بازی مقابل تیم ملی سپاهان آماده ایم

پیمبری : پاس  فعلی می تواند کارهای غیرممکن انجام دهد

قائم مقام باشگاه و سپرست تیم پاس گفت: گرچه پیروزی مقابل سپاهان دشوار و به زعم خیلی ها غیر ممکن است اما علاقه مندان بدانند پاس فعلی می تواند کارهای غیر ممکن انجام دهد. 

سرهنگ مجتبی پیمبری در خصوص بازی روز جمعه تیمش مقابل سپاهان گفت: برای ارائه این دیدار کاملاً آماده ایم . بازیکنان شرایط  روحی و جسمانی ایده آلی دارند و با دقت و نظم خاصی تمرینات خود را برای درخشش مقابل تیم صدر نشین لیگ پیگیری می کنند. 

وی تأکید کرد: خوشبختانه بازیکنان پاس به خود باوری و وضعیت مطلوب رسیده اند و می توانند بخوبی نکات خواسته شده را در زمین پیاده کنند. همانطور که در بازی مقابل استقلال اهواز برنامه های کادر فنی بخوبی در میدان پیاده شد در بازی مقابل سپاهان نیز چنین خواهد شد و تیم پاس با آمادگی و برنامه ریزی وارد میدان می شود تا سومین برد پیاپی فصل را تقدیم هواداران کند. 

قائم مقام باشگاه و سرپرست تیم پاس با اشاره به وضعیت خوب تیم پرمهره سپاهان و یادآوری سرسختی این حریف افزود: سپاهان در حال حاضر به نوعی شبیه تیم ملی است چرا که بازیکنان و سرمربی بسیار خوب و با کیفیتی در اختیار دارد اما نباید فراموش کرد که پاس فعلی می تواند کارهای غیر ممکن انجام دهد چه رسد به پیروزی مقابل سپاهان . این بازی گرچه حساسیت های خاص خود را دارد اما در نهایت یکی از بازیهای لیگ است و احتمال دارد در پایان هر نتیجه ای رقم بخورد.

وی در خاتمه تصریح کرد: هدف ما پیروزی مقابل سپاهان است و برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی دقیقی کرده ایم و تمرینات خوبی برگزار می کنیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد