پاس دیگر به منطقه خطر برنمی‌گردد

اصغری: برای بازی با سپاهان روحیه ندارم  

در بازی پاس همدان و استقلال اهواز، هادی اصغری مهاجم هشت‌گله این تیم نیمکت‌نشین بود و برخی خروج این بازیکن از ترکیب فیکس را به اعتراض او به عدم پرداخت مطالبات بازیکنان پاس ربط می‌دهند. اصغری در واکنش به این مساله می‌گوید: «من روی قولی که مسئولان باشگاه برای پرداخت پول داده بودند حساب کرده بودم. می‌دانم اکثر باشگاه‌ها کم و بیش با مشکلات مال دست‌وپنجه نرم می‌کنند اما انتظار داشتم مسئولان پاس به قولشان عمل کنند. پس از اعتراض به این مسئله از ترکیب فیکس خارج شدم وقتی هم دلیلش را پرسیدم گفتند: صلاحدید کادر فنی بوده است.» 

مهاجم با تجربه پاس همدان در آستانه بازی با تیم سپاهان شرایط روحی خوبی ندارد، با این حال با امیدواری زیادی از شکست صدرنشین می‌گوید: «سپاهان الان در بهترین شرایط قرار دارد و امتیاز گرفتن از این تیم سخت است اما وضعیت تیم ما به گونه‌ای است که انگیزه و روحیه بین بازیکنان موج می‌زند و می‌خواهیم سپاهان را در همدان شکست دهیم. البته خودم به خاطر خروج از ترکیب اصلی شرایط روحی خوبی ندارم و باید با مسئولان تیم صحبت کنم.»

هادی اصغری معتقد است تیم پاس کاملا از منطقه خطر سقوط دور شده و دیگر به جمع فانوس به دستان برنمی‌گردد: «پاس با شکست استقلال اهواز خودش را از منطقه دور کرده و ما اگر بتوانیم حداکثر امتیاز را در بازی خانگی مقابل سپاهان و صبای قم بگیریم دیگر به پایین جدول برنمی‌گردیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد