عماد رضا: با زدن گل به پاس همدان جبران کنم

عمادرضا در مورد آخرین وضعیتش قبل از بازی با پاس همدان اظهار داشت: با تمریناتی که انجام دادم، وضعیتم بسیار خوب است. در حال حاضر تمرینات بدنی خود را زیر نظر آلوسی، بدنساز باشگاه می‌گذرانم و آماده دیدار با پاس همدان هستم. در بازی هفته گذشته مقابل فولاد می‌توانستم 2 گل به ثمر برسانم که این امر با بدشانسی اتفاق نیفتاد.  

وی افزود: امیدوارم عدم گلزنی‌ام را در بازی با پاس همران جبران کنم. بازی در همدان بسیار سخت است و تلاش مضاعفی را می‌طلبد، اما به هواداران سپاهان قول می‌دهم ناکامی مقابل فولاد را با زدن گل به پاس همدان جبران کنم.

عمادرضا با اشاره به اینکه برای قهرمانی در لیگ ایران 12 بازی دیگر داریم که همه آنها برای ما حکم فینال را دارند؛ افزود: می‌توانیم انسجام تیمی را حفظ کرده و به قهرمانی در لیگ برتر ایران امیدوارتر شویم.
وی در مورد حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: حضور دراین رقابت‌ها بسیار دشوار است، اما امیدوارم خاطرات خوشی که با بوناچیچ داشتیم و با وی تا فینال آسیا رسیدیم، این بار با قلعه‌نویی تکرار شود، با این تفاوت که این بار قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم.

دیدار تیم‌های پاس همدان و سپاهان از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت 14 و 45 دقیقه جمعه در همدان برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد