مربی سپاهان: توره برابر پاس به میدان می رود

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان از احتمال حضور ابراهیم توره در دیدار هفته جاری این تیم برابر پاس همدان خبر داد.  

کریم قنبری در مورد وضعیت بازیکنان این تیم برای دیدار با پاس همدان گفت: ما برای این دیدار بازیکن مصدوم و محرومی نداریم. ضمن اینکه توره هم از دیروز(سه‌شنبه) در تمرینات گروهی تیم سپاهان شرکت کرد و به احتمال زیاد در بازی با پاس همدان به میدان می رود.

وی با اشاره به اینکه تعطیلات لیگ باعث شد اکثر تیم‌ها از شرایط مطلوب فنی دور شوند، افزود: در دیدار با فولاد به اندازه 3 بازی موقعیت از دست دادیم، البته آشنا هم در آن مسابقه عملکرد خوبی داشت. در این شرایط و با توجه به جدول رده بندی لیگ برتر، در همه مسابقات با تفکر پیروزی به میدان می رویم تا همه امتیازات را برای حفظ جایگاه خود کسب کنیم. 

مربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه جبران از دست دادن امتیاز در این هفته‌‌ها به دلیل نزدیک شدن به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، می تواند سخت باشد، در مورد دیدار با پاس همدان اظهار داشت: پاس پس از مدتها از قعر جدول فاصله گرفته است و قطعا بازی با این تیم در همدان که به تازگی به شرایط مطلوب رسیده، بسیار سخت است اما امیدواریم با پیروزی به اصفهان بازگردیم. 

قنبری درپایان درمورد اقدامات مسئولان این باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به پخش دیدارهای تیم‌های العین امارات و الشباب عربستان چند فیلم مختلف از بازی‌های این تیم را تهیه کردیم و آنها را بطور کامل آنالیز می کنیم. البته شناخت کمتری نسبت به پاختاکور ازبکستان داریم اما تا پیش از دیدار با این تیم، اطلاعات خود را در مورد این تیم کامل می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد