خیز پاس برای کسب سومین برد پیاپی

تیم فوتبال پاس همدان که این روز ها روند رو به رشد و نتایج قابل قبولی را کسب کرده و دست خالی از بازیهایی که دارد خارج نمی شود ، در بازیهای حساس هفته بیست و یکم و بیست و دوم خود توانست برابر تیم های فولاد خوزستان ( از رقبای این تیم در انتهای جدول ) و استقلال اهواز ( حریف سرسخت خارج ازخانه ) دو برد متوالی ارزشمند کسب کند و با 25 امتیاز و تنها با اختلاف دو،سه امتیاز از تیم های میانه جدول ، در رتبه 13 جدول رده بندی قرار گیرد.

سیر صعودی و آمادگی خوب بازیکنان تیم باعث شده سفید و سبز پوشان همدانی بی صبرانه در انتظار بازی خانگی خود مقابل تیم صدر نشین لیگ باشند تا با شکست این تیم علاوه بر تثبت و تحکیم قدرت خود ، با انتهای جدول خداحافظی کرده و در پی کسب یک مقام درخور در حد نام پاس ، برای نماینده محبوب همدان در لیگ برتر باشند.

همدلی مجموعه پاس همدان برای کسب سومین برد پیاپی این تیم ، یاد آور مفهومی ضرب المثل پر کاربرد « بدنبال هر دو ، سومی هم در راه است » می باشد.  

هرچند رقیب پاس سرسخت و قدرتمند است و هم اکنون با اختلاف زیادی از سایر تیم ها در صدر جدول به سر می برد اما باید در نظر داشت که خواستن توانستن است بخصوص اگر توانایی های لازم برای رسیدن به هدف مورد نظر موجود باشد.

گرچه در نگاه اول اختلاف جایگاههای دو تیم پاس و سپاهان در جدول رده بندی پیش بینی دیگری از نتیجه این دیدار حساس به ما می دهد ، اما اگر عمیقاً به نتایج و عملکرد های دو تیم دقت کنیم پی به این موضوع خواهیم برد که شکست زرد پوشان اصفهانی توسط تیم پاس همدان قطعاً امکان پذیر است . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد