شاه علی دوست: خوشحالم از اینکه گلم سه امتیاز ارزش داشت

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان پس از اینکه تیمش توانست در اهواز با گل وی به تیم استقلال اهواز پیروز میدان شود گفت: از اینکه گل من در این بازی سه امتیاز ارزش داشت و توانستیم تیم حریف را در خانه خودش شکست دهیم بسیار خوشحال هستم. 

روزبه شاه علی دوست افزود: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند اما در نهایت تیم ما توانست پیروز میدان باشد و از اینکه توانستم یک گل سه امتیازی برای تیم پاس به ثمربرسانم بسیار خوشحال هستم البته این گل حاصل زحمات تمام بازیکنان بود و همه در آن سهم داشتند.

وی تصریح کرد: در گذشته ما خیلی از بازی ها را به سادگی می باختیم در حالیکه حق ما نبود بازی را واگذار کنیم اما در بازی مقابل استقلال اهواز توانستیم سه امتیاز شیرین کسب کنیم و با روحیه ای بسیار خوب به فکر بازی های آینده باشیم.

شاه علی دوست گفت: ما از ابتدای لیگ از لحاظ کار تیمی خوب عمل کردیم اما با بدشانسی مواجه می شدیم ولی هم اکنون بدشانسی های ما تمام شده و با چند برد دیگر می توانیم در رتبه های بالای جدول قرار گیریم.

وی خاطر نشان کرد: بازی آینده ما با تیم سپاهان است این تیم هم اکنون در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم بسیار خوبی است البته دربازی های گذشته اشتباهات داوری به این تیم بسیار کمک کرده است ولی در بازی مقابل سپاهان برای پیروزی و کسب هر سه امتیاز به میدان می رویم.

نظرات 1 + ارسال نظر

روزنگاران جوان
نخستین تشکل رسانه ای پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین
سرمایه تبلیغاتی روزنگاران جوان شما جوانان هستید لـــیــنـــک کنید
آدرس ما: www.yji.ir
mail: rooznegaranejavan@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد