شانسی بردیم

مدیرروستا: بی کیفیتی بازی ها از برکت تعطیلی لیگ است  

علی اصغر مدیرروستا پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال اهواز این بازی را در حد لیگ برتر توصیف نمی کند و این بازی ضعیف را از برکات تعطیلی می داند: ‌بازی از لحاظ بار فنی شباهتی به مسابقات لیگ برتر نداشت و این به دلیل تعطیلات اخیر بود.
شانس ما را یاری کرد تا توانستیم این 3 امتیاز را بدست آوریم. ‌این تیم نیاز به چند بازیکن خوب دارد البته بازیکنان فعلی این تیم به لحاظ فنی خوب هستند ولی به نظرم باید ترمیم شوند. در این بازی سطح فنی تیم پایین بود و این بی کیفیتی  از برکات تعطیلی مسابقات بود.

مدیرروستا با بیان اینکه پاس برای ماندن در لیگ برتر راه دشواری دارد، تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای ماندن هزینه می‌کنیم. در این بازی سطح فنی تیم پایین بود و باز هم می‌گویم این از برکات تعطیلی مسابقات بود.
در نیمه دوم ناگزیر بودیم از گل به ثمر رسیده دفاع کنیم و بعد از 10 نفره شدن نیز به نحو احسن این کنترل را انجام دادیم.
سرمربی پاس در پایان در خصوص داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: در مورد داور فقط باید بگویم او در جوانی اوج شجاعت و مدیریت خود را با اخراج بازیکن ما و اخطار به میلاد میداودی نشان داد.

با مراجعه به صفحه نخست از جدید ترین اخبار سایت بازدید نمائید.

نظرات 2 + ارسال نظر
ali mahrooz 1388/10/21 ساعت 00:04 http://byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرم فعلا بای

سلام علی آقا
خیلی مخلصیم
اگه براتون مقدور بود لینک زیر رو تو وبلاگتون قرار بدید
با تشکر-موسسه روزنگاران جوان همدان
http://mrparsian.blogfa.com/post-25.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد