دکتر حسنی رئیس هیات مدیره کانون هواداران باشگاه پاس شد

در پی انجام تغییراتی  چند در چارت تشکیلاتی باشگاه پاس همدان، بعد از ظهر روز گذشته طی صدور حکمی از سوی کریم ملاحی مدیر عامل باشگاه پاس همدان، دکتر حسنی به عنوان رئیس هیات مدیره کانون هواداران این باشگاه منصوب و مشغول به کار گردید.  

همچنین مراسم معارفه رئیس جدید هیات مدیره کانون هواداران نیز ساعاتی پس از انتخاب وی در این سمت، توسط مدیر عامل باشگاه پاس در محل کانون هواداران این باشگاه برگزار شد. 

در این جلسه اعضای هیات مدیره کانون هواداران شامل آقایان مرادی، رضائی، مشایخ پور، حسینی، مظهری و احمدی به همراه تنی چند از مسئولین و مدیران باشگاه پاس از جمله سید مجتبی پیمبری قائم مقام، ملاقاسمی معاونت  پشتیبانی، جوادیان چی معاونت مالی، رسولی مدیر اداری و خلف مدیر روابط عمومی این باشگاه حضور داشتند.

در مراسم معارفه دکتر حسنی، ابتدا رضا رضائی رئیس سابق هیات مدیره کانون هواداران به حاضرین خوش آمد گوئی کرد و سپس سردار ملاحی طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات کانون هواداران باشگاه پاس گفت: طی روزهای کوتاهی که در همدان حضور دارم از نزدیک شاهد زحمات شبانه روزی این عزیزان در کانون هستم و به خوبی می دانم که این دوستان نه تنها بدون کوچکترین چشمداشتی خالصانه و عاشقانه در این راه زحمت می کشند، بلکه در مواردی حتی قدم های مالی نیز برای کانون برداشته اند و این همه عرق و عشق شایسته سپاسگزاری و تقدیر است.

سردار ملاحی پس از تقدیر از زحمات کلیه اعضای کانون هواداران ادامه داد: فوتبال است و هوادارانش و نقش هوادار در دنیای امروزه فوتبال در هیچ کجای دنیا کم رنگ و کم اثر نیست. اما سال هاست که دنیای فوتبال به این نتیجه رسیده که این هوادار که به واقع سرمایه اصلی هر باشگاهی می باشد باید ساماندهی شده و این نیروهای ساماندهی شده نیز رسما عضویت باشگاه مطبوعشان را بپذیرند. لذا پدیده ای به عنوان کانون هواداران به وجود آمد تا این کانون پل ارتباطی بین هوادارن یک باشگاه و آن باشگاه باشد. 

به همین دلیل اعضای شاغل درکانون هواداران هر باشگاهی از موقعیتی خاص در آن باشگاه برخوردارند و شایسته است تا با انتخاب بهترین ها در این کانون ها، بهترین پل ارتباطی ممکن بین هواداران و باشگاه ایجاد شود.  

خوشبختانه باشگاه پاس نیز از این قائده مستثنی نیست و این باشگاه نیز یک کانون فعال دارد که همواره در صحنه حاضر است. اما حساسیت بسیار بالای کار ایجاب می کند تا به فکر تقویت هرچه بیشتر این کانون باشیم.  

به همین دلیل پس از بررسی های فراوانی که صورت گرفت صلاح را بر این دیدیم تا از دکتر حسنی که از مفاخر و سرمایه های استان همدان بوده و یک چهره فرهنگی شناخته شده  با پشتوانه درخشان سال ها خدمات فرهنگی – اجتماعی در سطح این استان می باشد را برای کمک به کانون هواداران دعوت به کار نماییم و مفتخریم که ایشان نیز این دعوت را پذیرفتند تا از این به بعد باشگاه پاس از خدمات فرهنگی – اجتماعی ایشان  بهره مند گردد.

بعد از صحبت های سردار ملاحی، دکتر حسنی رئیس جدید هیات مدیره کانون هواداران نیز با بیان مطالبی خرسندی خود را از حضور در جمع پاسی ها اظهار داشت و گفت: من از چند بابت خوشحالم. اول اینکه بعد از سالها بار دیگر در خدمت آقای ملاحی هستم و می توانم باز در کنار ایشان بودن را تجربه کنم. دوم این که پاس را عمیقا دوست دارم و بسیار مشتاقم تا در خدمت این تیم محبوب شهر همدان و هواداران آن باشم. همچنین از آنجائی که تخصص بنده امور اجتماعی و فرهنگی می باشد این محیط را بستری مناسب برای استفاده از تخصصم در راستای کمک به تیم پاس و مردم شهر همدان دیدم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد