ملاحی: روند صعودی در پاس کاملاً مشهود است

مدیر عامل پاس همدان گفت: به فراز و نشیب در کسب امتیاز اعتقادی نداریم، نتایج خوبی نسبت به گذشته گرفته ایم و این امر نشان دهنده روند صعودی در تیم است.

کریم ملاحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: آینده خوبی در انتظار پاس همدان است با برنامه ریزی معقولی که می کنیم به طور یقین به شرایط ایده آل خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: فقط پنج هفته از حضورم در تیم پاس می گذرد، نمی توانم معجزه کنم و نیاز به زمان دارم تا با مشاوره با کادر فنی و مربیان وضعیت تیم را بهبود بخشم.

وی تأکید کرد: به طور یقین در نیم فصل دوم تیم خود را در خط هافبک و حمله تقویت خواهیم کرد و نیازی به عمران زاده نداریم.

وی اشاره کرد: متأسفانه بحث هایی در مورد دوپینگ بازیکنان مطرح می شود و هیچ کس مدرکی ارایه نمی دهد، من اعتقادی به دوپینگ در سطح گسترده نداشته و ندارم.

وی در پایان گفت: با تعطیلات نیم فصل که در پیش داریم با استراحت و تغذیه کافی تیم را به مرز آمادگی کامل می رسانیم و با قدرت به دیدار حریفمان می رویم و هویت واقعی خود را نشان خواهیم داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشید 1388/08/18 ساعت 14:19 http://goooool.blogfa.com

سلام من مدیر یک وبلاگ ورزشی هستم خوشحال می شوم با ما تبدل لینک کنید اگر مایل بودید در ویلاگ اصلی من نظر بدهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد