مدیرروستا: از من تست اعتیاد و کپی شناسنامه نخواستند

پاس همدان که با علیرضا منصوریان نتایج بسیار ضعیفی گرفت پس از آمدن علی‌اصغر مدیرروستا تا حدودی شرایطش تغییر کرد. حالا سرمربی پاس امیدوار است که در پایان لیگ تیمش در بین 9 تیم بالای جدول قرار بگیرد.

مدیرروستا ابتدا در خصوص شش‌هفته‌ای که هدایت پاس را برعهده داشت می‌گوید: «خدا را شکر روند خوبی داشتیم هر چند که بازی‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شد و ما نتوانستیم از لحاظ تاکتیکی آنطور که دل‌مان می‌خواهد روی تیم کار کنیم. البته بچه‌ها زحمات زیادی کشیدند و توانستیم وضعیت را تا حدودی بهتر کنیم.»

سرمربی پاس در پاسخ به این سئوال که آیا خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند، تاکید می‌کند: «خیر! ما به هیچ‌عنوان سقوط نخواهیم کرد، در ضمن به نیمه بالای جدول چشم داریم و نهایت تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در بین 9 تیم اول قرار بگیریم.»  

مدیرروستا در خصوص برنامه‌های پاس در تعطیلات نیم‌فصل می‌گوید: «ما از روز چهارشنبه تمرینات را شروع خواهیم کرد و یک هفته در تهران اردوی شبانه‌روزی خواهیم داشت و تمرینات در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد. ما باید روی مسائل تاکتیکی و شرایط بدنی بازیکنان کار کنیم تا در نیم‌فصل دوم وضعیت بهتری داشته باشیم.»

سرمربی پاس از اضافه‌شدن دو بازیکن به این تیم خبر داده و می‌گوید: «یک بازیکن ارمنستانی قرار است در تمرینات ما شرکت کند در ضمن به دنبال یک فوروارد هستیم که احمد مومن‌زاده و بهمن طهماسبی جزو گزینه‌های ما هستند ولی هنوز هیچ‌چیز مشخص نشده است.»  

مدیرروستا همچنین در خصوص شایعه حضور حسین بادامکی در پاس می‌گوید: «صحبت‌هایی صورت گرفته ولی بقیه مسائل به مذاکره مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و پاس بستگی دارد و ما همچنان منتظر هستیم تا این موضوع به طور کامل مشخص شود.»

مدیرروستا جزء مربیانی است که با اخراج یک مربی دیگر دوباره وارد لیگ برتر شد. در این میان نکته قابل توجه این است که رئیس سازمان لیگ بارها تاکید کرده که مربیان قبل از عقد قرارداد باید تست اعتیاد بدهند. حتی وقتی فرهاد کاظمی با ابومسلم به توافق رسید این موضوع مطرح شد که او هم مثل دیگر مربیان باید تست اعتیاد بدهد ولی جالب اینجاست که علی اصغر مدیرروستا چنین تستی را نداده است.  

مدیرروستا در این خصوص می‌گوید: «از من که تست اعتیاد گرفته نشد ولی اگر بخواهند تست می‌دهم و مربیان ایرانی هیچ مشکلی از این بابت ندارند.» وی در پاسخ به این سئوال که آیا از شما کپی شناسنامه خواستند، تاکید می‌کند: «خیر. از من نه کپی شناسنامه خواستند و نه تست اعتیاد گرفتند ولی همانطور که گفتم بابت این مسائل ندارم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد