عابدی نژاد: حضور مدیر روستا تاثیر زیادی در پیشرفت پاس داشت

مدافع تیم فوتبال پاس همدان گفت: تغییرات در کادر فنی تیم از لحاظ روحی بازیکنان موثر بود، حضور مدیر روستا به عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس تاثیر زیادی در پیشرفت نفرات داشت. 

همت عابدی نژاد افزود: پس از برکناری علیرضا منصوریان و تغییرات زیاد در کادر فنی و مدیریت باشگاه شوک بزرگی به اعضای تیم فوتبال پاس وارد شد و حضور علی اصغر مدیر روستا اعتماد بازیکنان را بالا برد.

وی ادامه داد: در بازی های اخیر دو برد خیلی خوب مقابل فولاد خوزستان و سایپا کرج داشتیم که حتی می توانستیم با اختلاف و تفاضل گل بازیها را پیروز شویم.
عابدی نژاد در خصوص اعضای تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خیلی خوبی جذب تیم فوتبال پاس همدان شدندو تیم از لحاظ بازیکن شرایط مناسبی دارد.کادر فنی با اطمینان فاصله بگیرد به بازیکنان تا کنون توانسته از انتهای جدول فاصله بگیرد.
وی ادامه خاطر نشان کرد: در بازی سایپا که در همدان برگزار شد پاس سوار بازی بود و به راحتی توانستیم به 3 امتیاز بازی دست پیدا کنیم و از شرایط بحرانی ابتدای فصل خارج شویم.
عابدی نژاد تاکید کرد: پس از پایان یافتن نیم فصل اول تیم فوتبال پاس باید با امادگی بهتری وارد بازیهای نیم فصل دوم شویم تا عقب افتادگی در ابتدای فصل را جبران کنیم.
وی در ادامه اضافه کرد: در نیم فصل دوم باشرایط ایده ال سعی می کنیم تا رتبه هفتم جدول لی
 برتر صعود کنیم و این روحیه مناسب این مکان دور از دسترس نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد