همدان؛ مقصد بعدی بادامکی

انتقال حسین بادامکی به باشگاه پاس همدان تقریبا قطعی شده و این بازیکن پس از تسویه حساب با پرسپولیس چمدان خود را به مقصد همدان خواهد بست.

بادامکی که پیش از این سابقه کار کردن با سردار ملاحی،مدیرعامل فعلی پاس را دارد در این باره می گوید:" من هنوز با باشگاه درخصوص دریافت رضایت‌نامه به توافق نرسیده‌ام. اما بعید می‌‌دانم مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد." 

حسین بادامکی گفت : "خوشبختانه مدیریت باشگاه پاس برعهده سردار ملاحی است و ما قبلا در ابومسلم تجربه همکاری داریم. خوشحال می‌شوم باردیگر به عضویت تیم ایشان در بیایم." 

بادامکی انتقاد تماشاگران پرسپولیس از نحوه بازی اش را به جوسازی لیدرهایی ربط می دهد که رابطه خوبی با او نداشتند.

او می گوید:"وقتی با لیدرها صحبت می‌کردم آن‌ها همه‌چیز را خوب توصیف می‌کردند اما روز بازی که می‌شد باز از همان دقایق ابتدایی مسابقه علیه من شعار می‌دادند. وظیفه من این بود که خواسته‌های کادر فنی را برآورده سازم و به‌نظر خودم هم در این کار موفق بودم. حتی کرانچار هم بارها به این مسئله اشاره داشت. کادر فنی از من خواست جلوی مدافعان بازی کنم و با دوندگی زیاد اجازه بازی‌سازی را به خط هافبک حریفان ندهم. به دلیل علاقه‌ای که به پرسپولیس داشتم حاضر شدم نوع فوتبالم را تغییر دهم و به یک هافبک دونده و تخریبی تبدیل شوم.

به عقیده حسین ،بادامکی هیچ‌وقت برای پرسپولیس کم نگذاشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد