سوشا مکانی: نشان می دهم که بی جهت به تیم ملی دعوت نشده ام

دروازبان تیم فوتبال پاس همدان گفت: انگیزه فراوانی برای قرارگرفتن در لیست تیم ملی داشتم و پس از دعوت نیز نشان می دهم که بی جهت به تیم ملی دعوت نشده ام. 

سوشا مکانی افزود: با نظر مثبت افشین قطبی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده ام و سعی می کنم به نحو احسن از این موقعیت استفاده کرده و جزو نفرات انتخاب شده تیم ملی برای دو دیدار اتی با ایسلند و مقدونیه باشم.

وی ادامه داد: با عملکرد موفقیت آمیز خود در تمرینات تیم ملی خود را به سر مربی اثبات می کنم تا با بازیهای خوب جواب منتقدان خود را بدهم.

مکانی تصریح کرد: تمام دروازبان های حاضر در لیگ برتر از بهترین های فوتبال ایران هستند و نمی توانم بگویم جای جه کسی در تیم ملی خالی است.

وی در ادامه اظهار داشت: هر دروازه بانی شایستگی خود را دارد و همه خوب هستند و باید با تمرینات بیشتر امادگیشان را بالاتر ببرند.

مکانی در خصوص وضعیت کنونی تیم فوتبال پاس گفت: علی اصغر مدیر روستا با گرفتن مسئولیت در مربیگری تیم فوتبال پاس توانسته است انگیزه زیادی بین نفرات ایجاد کند و در حال حاضر پاس اماده است نتایج بهتری از ابتدای فصل کسب کند.

وی تاکید کرد: در این نیم فصل با تفکرات خوب مدیر روستا سعی  می کنیم تا از انتهای جدول بالاتر بیاییم و در لیگ برتر رتبه خوبی را کسب کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد