بازیکنان پاس به خودباوری رسیده‌اند

مدیرروستا: بازی با سایپا را ساده نمی‌گیریم  

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان پیش از دیدار با سایپای کرج گفت: تیم ما از لحاظ روحی - روانی بهتر از قبل شده است و برای برد به میدان می‌رود.

اصغر مدیرروستا با بیان این که بازیکنان پاس به خودباوری رسیده‌اند و می‌دانند که برای چه می‌جنگند، تصریح کرد: با پیروزی برابر سایپا شرایط پاس بهتر از قبل می‌شود. در دیدار با سایپا غلام‌نژاد را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. دو، سه بازیکن هم در هفته‌های گذشته به خاطر مصدومیت از تیم دور بودند، بقیه بازیکنان همه حاضر هستند و با انگیزه‌ای که به بازیکنان ذخیره تیم داده‌اند، آنها به خوبی آماده‌ی پر کردن جای بزرگان هستند. این مساله به دوندگی بهتر بازیکنان کمک می‌کند.

سرمربی تیم پاس همدان با اشاره به اینکه تماشاگران همدانی با این تیم آشتی کرده‌اند، گفت: در گذشته تماشاگران می‌دیدند که چند بازیکن به صورت ثابت بازی می‌کنند و هیچ تغییری انجام نمی‌شود اما، در بازی‌هایی که مقابل استقلال و فولاد انجام دادیم، آنها دیدند که روحیه‌ی جنگندگی بازیکنان بهتر شده و فوتبال خوبی را ارایه می‌کنند. پس از این بازی‌ها بود که ‌آنها بیشتر تمایل پیدا کردند برای تشویق تیم‌شان به استادیوم بیایند. آنها در این دیدار هم قطعا برای تشویق تیم‌شان خواهند آمد. امیدوارم در دو، سه بازی آینده با بازی‌های خوبی که از خود ارایه می‌کنیم، تماشاگران‌مان همانند سال قبل که فوق‌العاده بودند، به استادیوم بیایند و تیم محبوب‌شان را تشویق کنند.

وی ادامه داد: سایپا تیم جوان، دونده و منسجمی است. آنها کادر مربیگری خوبی دارند. اما، این دلیل نمی‌شود که ما به فکر پیروزی نباشیم. این تیم دو، سه هفته‌ی گذشته نتایج خوبی نگرفته است که به نظر من برای هر تیمی در لیگ اتفاق می‌افتد. این دلیل نمی‌شود که بازی را ساده بگیریم بلکه باید بیشتر از قبل انگیزه پیروزی داشته باشیم. آنها قدرت روانی خوبی دارند ولی سعی می‌کنیم با مهار نقاط قوت و توجه روی نقاط ضعف آنها با سه امتیازی که کسب می‌کنیم، شرایط‌مان را بهتر کنیم.

مدیرروستا گفت: تیم پاس همدان به زمان نیاز دارد. بازیکنان خوبی دارد که باید با یکدیگر هماهنگ شوند. ما در این چند هفته بهتر شده‌ایم اما، هنوز به تیم موردنظرم نرسیده‌ایم. تعطیلی لیگ کمک زیادی به پاس همدان خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد