دسته چک‌ها گم نشده بودند

پیمبری: کریمیان به همدان باز می‌گردد  

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان از بازگشت کریمیان به تیم پاس همدان خبر داد.  

مجتبی پیمبری در خصوص زمزمه های رفتن کریمیان از همدان و پیوستن او به مقاومت گفت: مهرداد کریمیان بازیکن ما است و نمی تواند به هیچ تیم دیگری برود و قطعا برای ترک همدان و حضور در تیم دیگری باید از پاس همدان رضایت نامه بگیرد و در غیر این صورت کارت بازی برای او صادر نمی شود.

وی تاکید کرد: ما مشکلات سربازی کریمیان را مرتفع کرده ایم و دلیل عدم حضور او در همدان مشکلات خانوادگی است و در صورتی که مشکلات خانوادگی او حل شود به تیم پاس باز می گردد.

پیمبری در خصوص شکست پاس برابر ملوان خاطر نشان کرد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نباید در این بازی می باختیم چرا که نتیجه گیری در این بازی شرایط تیم را بهتر از قبل می کرد، اما به هر ترتیب نتیجه را واگذار کردیم و به دنبال این هستیم که در نیم فصل با جذب چند بازیکن جدید شرایط تیم را بهتر کنیم.

وی در خصوص صحبت های هفته گذشته در خصوص گم شدن دسته چک های باشگاه تصریح کرد: دسته چک ها گم نشده بود و تیم مدیریتی قبلی دسته چک ها را برای محاسبه تراز مالی باشگاه برده بودند و در این مورد هیچ مشکلی بوجود نیامده است.

پیمبری در خصوص اردوی پاس در تعطیلات نیم فصل افزود: پاس در نیم فصل یک هفته در تهران تمرین خواهد داشت و یک هفته نیز در همدان اردو می زند و سعی داریم شرایط تیم را برای ادامه رقابت ها در نیم فصل دوم بهتر کنیم.

تیم فوتبال پاس همدان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر برابر ملوان بندر انزلی شکست خورد و هم اکنون با هدایت علی اصغر مدیر روستا و با کسب 11 امتیاز در رده 16 جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد